ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۵ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://youtube.com/channel/UC5nA1Ml3yOrTBb1jbOhzGug
  • آدرس : تهران-پونک، میرزابابایی- نبش کوچه پاک- پلاک ۵۵- واحد ۲ غربی
  • درباره ما : شرکت تولیدی و صنعتی صنعت یاران در مهر ماه ۱۳۶۳ با هدف تولید انواع فیلترهای هوای صنعتی تأسیس گردید . پس از مطالعات اولیه و اعزام کارشناسان به کشورهای انگلستان و اسکاتلند جهت آموزش و کسب دانش فنی ، ماشین آلات مورد نیاز ساخته شد و در سال ۱۳۶۵ نخستین نمونه آزمایشگاهی تولید گردید . توان ساخت انواع ماشین آلات جهت تولید فیلترهای گوناگون U و V شکل از جمله فیلترهای لانه زنبور ی، کیسه ای ، HP ، کف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی و صنعتی صنعت یاران در مهر ماه ۱۳۶۳ با هدف تولید انواع فیلترهای هوای صنعتی تأسیس گردید . پس از مطالعات اولیه و اعزام کارشناسان به کشورهای انگلستان و اسکاتلند جهت آموزش و کسب دانش فنی ، ماشین آلات مورد نیاز ساخته شد و در سال ۱۳۶۵ نخستین نمونه آزمایشگاهی تولید گردید . توان ساخت انواع ماشین آلات جهت تولید فیلترهای گوناگون U و V شکل از جمله فیلترهای لانه زنبور ی، کیسه ای ، HP ، کفی پلیتد ، چین زنهای دوبل و تازن مدیا توسط مهندسین فنی این شرکت از جمله دلایل توسعه تولیدی آن می باشد.

    صنعت یاران از بدو تأسیس تا امروز بیشترین موفقیت را در زمینه طراحی و ساخت فیلترهای هوای صنعتی در کشور به دست آورده و با بهره گیری از دانش وتوان نیروی انسانی خود توانسته است گام مؤثری در جهت خودکفائی کشور بردارد . اهم تولیدات و فعالیتهای کنترل کیفی در شرکت صنعت یاران بطور خلاصه بشرح زیر است:

    الف: تولیدات

    شرکت صنعت یاران بر اساس نیاز مشتریان ، نوع کاربرد فیلتر در صنایع مختلف ، راندمان های موردنیاز و مطالعه صنعت فیلتراسیون در دنیا ، انواع مختلف فیلترهای هوای صنعتی زیر را تولید می نماید : ۱-فیلترهای اولیه یا پیش فیلترها

    ۲-فیلترهای کیسه ای در ابعاد مختلف ، در حال حاضر شرکت با استفاده از جدید ترین تکنولوژی تولید و با بهره گیری از ماشین دوخت و اولتراسونیک ، فیلترهای کیسه ای ایستاده تزریقی را برای اولین بار در ایران تولید مینماید . ۳-فیلترهای با راندمان بالا هپا (HEPA) و اولپا ( ULPA) که در این زمینه بعنوان نخستین تولید کننده فیلترهای مذکور شناخته شده است.

    ب : کنترل کیفیت

    شرکت صنعت یاران در جهت تولید هرچه بهتر و ارتقای سطح کیفی محصولات خویش ونیز رسانیدن محصولات به سطحی مطابق با استاندارد های جهانی اقدام به ایجاد واحدی تحت عنوان واحد کنترل کیفیت در سال ۱۳۷۰نمود . روند فعالیت واحد فوق منتج به ایجاد آزمایشگاهی جهت تست فیلترهای تولید شده ونیز مطالعات تکمیلی بر روی مواد اولیه گردید . در ادامه با همکاری دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران تونل تست اشری ۷۶/۵۲ (۱۹۹۲-۱/۵۲) جهت تست فیلترهای هوا باراندامان ۲۰% الی ۹۸% ساخته شد و به بهره برداری رسید و علاوه بر آن موفق به دریافت گواهی تأیید از مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران شد (تأییدیه شماره ۶۴۴۶۴ مورخ ۷۳/۱۱/۱۵) پس از آن شرکت صنعت یاران اقدام به خرید دستگاه شمارش ذرات (LPC ) نمود و امکان اسکن فیلتر جهت سنجش راندمان آن بر اساس اندازه ذرات فراهم گردید و علاوه بر آزمون فوق با خرید دستگاه سدیم فلید برای بررسی و دقت بیشتر در اندازه گیری ذرات و صحه گذاری بر راندمان فیلتر ؛ واحد آزمایشگاه خود را تا حد قابل قبولی تکمیل نمود .

    این شرکت همچنین موفق به دریافت گواهینامه بین المللی ISO ۹۰۰۲ در سال ۱۹۹۸ و متعاقب آن ورژن جدید آن ISO ۹۰۰۱-۲۰۰۰ در سال ۲۰۰۴ شده و واحد تحقیقو توسعه (R&D) رانیز در سال ۱۳۸۳ راه اندازی نموده است .

    بستن
محصولات
فیلترهای اچ پی
فیلترهای مقوایی بادوام
فیلترکربن اکتیو SAF-AC
فیلترهای لانه زنبوری Varicel & Duracel