ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۳ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://youtube.com/channel/UC1wV3KOisf4zbf2u6GfVQ9A
  • آدرس : ۵th Build Yintian Industry Park Xixiang Str. Bao'an Dist. Shenzhen
  • درباره ما : پیش از این، ما بر بازار داخلی در چین متمرکز بودیم و در نهایت با فروش سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون، به یکی از سه صنعت برتر تبدیل شدیم. دلیل ایجاد این وب سایت این است که به دنیا اجازه دهیم آنچه را که ما می گوییم از Iwynnerpackaging.com بشنوند، به همین دلیل است که ما یک بخش تجارت بین المللی را در سال ۲۰۱۳ تأسیس کردیم. بسیاری از کارخانه ها و عمده فروشان در حال حاضر در سطح بین المللی نیز فعالیت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    پیش از این، ما بر بازار داخلی در چین متمرکز بودیم و در نهایت با فروش سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون، به یکی از سه صنعت برتر تبدیل شدیم.

    دلیل ایجاد این وب سایت این است که به دنیا اجازه دهیم آنچه را که ما می گوییم از Iwynnerpackaging.com بشنوند، به همین دلیل است که ما یک بخش تجارت بین المللی را در سال ۲۰۱۳ تأسیس کردیم.

    بسیاری از کارخانه ها و عمده فروشان در حال حاضر در سطح بین المللی نیز فعالیت می کنند. با این حال، سطح مهارت آنها هنوز در چند سال پیش گیر کرده است.

    تجهیزات تولید جعبه بسته بندی سفارشی در سال های اخیر به روز شده اند و امیدواریم که فناوری پیشرفته Iwynnerpackaging بتواند خون تازه را به این بازار تزریق کند.

    بسته بندی شخصی سزاوار است که برای مصرف کنندگان بهتر باشد.

    بستن