ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۸۳ بار
امتیاز :
  • گمرک تحت پوشش : تهران-بندر عباس-بوشهر-رشت-تبریز-بانه -مریوان
  • آدرس : تهران - خیابان شریعتی-روبروی خیابان ملک-بن بست صبری-پلاک ۷-طبقه دوم
  • درباره ما : شرکت بازرگانی آسان ترخیص ایرانیان دارای مجوز رسمی از گمرکات کشور به همت مدیریت کارامد از سال ۱۳۸۲ فعالیت های خود را در زمینه ترخیص کالا و امور گمرکی و بازرگانی به صورت پیمانکاری آغاز کرده و در سال ۱۳۹۵ رسماً تاسیس و پایه گذاری گردید. حاصل این امر، توسعه فعالیت های شرکت در زمینه ترخیص کالا، واردات و صادرات کالا بصورت تخصصی و حرفه ای می باشد. اکنون شرکت بازرگانی آسان ترخیص ایرانیان یک قطب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگانی آسان ترخیص ایرانیان دارای مجوز رسمی از گمرکات کشور به همت مدیریت کارامد از سال ۱۳۸۲ فعالیت های خود را در زمینه ترخیص کالا و امور گمرکی و بازرگانی به صورت پیمانکاری آغاز کرده و در سال ۱۳۹۵ رسماً تاسیس و پایه گذاری گردید. حاصل این امر، توسعه فعالیت های شرکت در زمینه ترخیص کالا، واردات و صادرات کالا بصورت تخصصی و حرفه ای می باشد. اکنون شرکت بازرگانی آسان ترخیص ایرانیان یک قطب و از خوشنام ترین مجموعه های خدماتی در زمینه ترخیص کالا تبدیل شده و در تمام گمرکات کشور دارای نمایندگی فعال می باشد.

    مدیریت متمرکز، نیروی متخصص و با تجربه، ارتباطات قوی و توانمند با استفاده از آخرین اطلاعات و قوانین و مقررات جاری بازرگانی و گمرکی این شرکت را قادر ساخته تا به بهترین نحو و در کمترین زمان هر گونه عملیات تجاری شامل : واردات، صادرات، ترخیص کالا، ثبت سفارش و اخذ کلیه مجوزهای استاندارد، بهداشت، اظهار الکترونیکی،دامپزشکی، جهاد کشاورزی، ارشاد، کانون پرورش فکری کودکان، تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، انرژی اتمی و ... را با موفقیت به انجام برساند.

    این شرکت در شهر های تهران، بندر عباس، بوشهر، رشت، تبریز، بانه و مریوان دارای نمایندگی فعال بوده و قادر است امور ترخیص کالا از ثبت سفارش تا تحویل درب کارخانه و یا انبار شما را به انجام رساند.

    لذا با قلبی گشوده دست مودت و همکاری به سوی شما بازرگانان، تجار، مدیران محترم کارخانجات، صنعت گران و همکاران گرامی دراز می کنیم و امیدواریم موجبات رضایت شما را فراهم آوریم.

    بستن