ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۵۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان مطهری-خیابان علی اکبری-کوچه حاج محمدیان-پلاک ۴ -واحد ۱۵
  • درباره ما :  کشتیرانی ستاره اقیانوس بدیع یکی از ارائه دهندگان پیشرو لجستیک در منطقه است که راه حل های تخصصی و سفارشی مدیریت حمل و نقل را برای مشتریان محترم خود در سراسر جهان ارائه می دهد. هدف قریب الوقوع ما ظهور به عنوان یک ارائه دهنده تدارکات جهانی راه حل های زنجیره تامین یکپارچه با برآورده کردن مستمر یا برتری بخشیدن به نیازهای متنوع مشتریان جهانی از طریق انعطاف پذیری، اطمینان و اثربخشی هزینه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

     کشتیرانی ستاره اقیانوس بدیع یکی از ارائه دهندگان پیشرو لجستیک در منطقه است که راه حل های تخصصی و سفارشی مدیریت حمل و نقل را برای مشتریان محترم خود در سراسر جهان ارائه می دهد.

    هدف قریب الوقوع ما ظهور به عنوان یک ارائه دهنده تدارکات جهانی راه حل های زنجیره تامین یکپارچه با برآورده کردن مستمر یا برتری بخشیدن به نیازهای متنوع مشتریان جهانی از طریق انعطاف پذیری، اطمینان و اثربخشی هزینه است. تخصص حرفه ای و شبکه نمایندگی جهانی ما همیشه همیشه در حال گسترش و ارتقا است تا رضایت حداکثری مشتریان خود را در سراسر جهان تضمین کند. ما به خودمان به عنوان «یک راه حل یکپارچه» برای تمام نیازهای حمل و نقل و تدارکات شما افتخار می‌کنیم.

    به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از صنعت لجستیک در منطقه، ما به دلیل مراقبت از مشتری، تیم حرفه ای ما با تجربه طولانی ، اشتیاق ما برای اجرای آخرین رویه ها و سیستم های عملیاتی به ما کمک کرده است تا با موفقیت شهرت خود را در صنعت تثبیت کنیم.

    مجموعه جامع خدمات بین المللی، داخلی و تخصصی ما به ما کمک کرد تا استانداردهای عملیاتی عالی را به مشتریان خود ارائه کنیم. این جهش پیشروی ما در تبدیل سازمان ما به یک بازیگر لجستیک پیشرو در منطقه است. تلاش دائمی ما برای بهبود مهارت‌های مدیریت حمل و نقل و قابلیت‌های عملیاتی، قطعاً تیم حرفه‌ای ما را برای رشد و گسترش بیشتر در صنعت توانمند می‌سازد.

    دفتر مرکزی ما در دبی، مرکز لجستیک خاورمیانه است و ماموریت ما تسهیل تجارت بین منطقه و سایر نقاط جهان با تخصص حرفه ای و شبکه نمایندگی های تخصصی جهانی است. با دفاتر وابسته و شبکه های نمایندگی در سراسر جهان، ما پشتیبانی لجستیکی سفارشی و کامل را به مشتریان ارزشمند خود در سراسر جهان ارائه می دهیم. خواه از طریق دریا، هوا یا زمین باشد، تیم با تجربه و پویا ما برای برآورده کردن نیازهای تدارکات روزانه مشتریان ما اختصاص یافته است.

    بستن