ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۸۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : بندرعباس- میدان یادبود -ساختمان صید کیش- طبقه سوم- واحد ۲۸
  • درباره ما : این شرکت در سال ۱۳۷۶ هجری شمسی به عنوان بازرگانی شروع به فعالیت نمود ، با پشت سر نهادن یک دهه فعالیت مستمر در امر ترخیص کالا جهت ارتقاء کیفی و کمی با همت اعضاء هیئت مدیره شرکت اوایل سال ۱۳۸۶ در بندرعباس که بزرگترین گمرک کشور به لحاظ گوناگون ترخیص کالاهای تجاری ( گمرک شهید رجائی وگمرک شهید باهنر ) به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز نمود یکی از اهداف بلند مدت شرکت تجربیات بیش از یک دهه اعضاء ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت در سال ۱۳۷۶ هجری شمسی به عنوان بازرگانی شروع به فعالیت نمود ، با پشت سر نهادن یک دهه فعالیت مستمر در امر ترخیص کالا جهت ارتقاء کیفی و کمی با همت اعضاء هیئت مدیره شرکت اوایل سال ۱۳۸۶ در بندرعباس که بزرگترین گمرک کشور به لحاظ گوناگون ترخیص کالاهای تجاری ( گمرک شهید رجائی وگمرک شهید باهنر ) به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز نمود یکی از اهداف بلند مدت شرکت تجربیات بیش از یک دهه اعضاء در حوضه فعالیت های اقتصادی ( بازرگانی ، حمل و نقل ، استریپ ، انبارداری و ترخیص کالا ) به صورت متمرکز در این مجموعه می باشد .

    در سال ۱۳۸۷ فعالیت شرکت با اجرای ترخیص پروژه های شرکت نفت در زمینه ترخیص کالا های پالایشگاهی ادامه یافت از جمله پروژه های پالایشگاهی ، ترانزیت محمولات پالایشگاهی اراک و حمل آن اشاره نمود .

    در ادامه ترخیص و حمل پروژه افزایش ظرفیت فرارده های نفتی پالایشگاه تهران نیز با همت وتلاش پرسنل این شرکت به پایان رسیده و اکنون در مرحله بهره برداری می باشد . از دیگر فعالیت های این شرکت ، مشارکت در ترخیص پروژه افزایش ظرفیت مخازن پالایشگاه آبادان و پروژه پالایشگاه بندرعباس را میتوان برشمرد که هم اکنون نیز ادامه دارد . علاوه بر فعالیت های فوق ، ترخیص کالای سایر شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت نیز انجام پذیرفته است .

    ضمناً این شرکت در سایر زمینه های ترخیص فعالیت ها ی دیگری نیز دارد از جمله ترخیص واردات میوه یکی از شرکت های معظم میوه را به عهده دارد در زمینه ترخیص گوشت و ماهی منجمد وارداتی همکار یکی از شرکتها ی عمده وارد کننده گوشت نیز می باشد . در زمینه ترخیص ماشین آلات واحد های تولیدی دارای سوابق طولانی بوده و از تجربیات ارزنده ای برخوردار است ترخیص در زمینه مواد اولیه واحد های تولیدی از دیگر فعالیت های شرکت می باشد .

    در زمینه صادرات نیز عهده دار ترخیص و ترانزیت محمولات قیر ، نفت کوره وگازوئیل از کشور ترکمنستان به کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد . از جمله فعالیت های شرکت در زمینه صادرات کالا نیز می توان به صادرات پودر ذغال سنگ در سال ۱۳۸۸ به مقدار ۱۰۰ هزار تن اشاره نمود این شرکت جزء تعداد انگشت شمار شرکت های ترخیص و بازرگانی می باشد که اقدام به اخذ گواهینامه ایزو (۹۰۰۱-۸۰۰۰-۲۰۰۸) نموده است .

    این شرکت دارای پرسنل مجرب در بخشهای مختلف تخصصی ترخیص کالا بوده و انجام مراحل ترخیص توسط مسئول و پرسنل هر بخش جداگانه انجام می گیرد .

    اکنون فعالیت شرکت گسترده تر از گذشته در بخش بازرگانی و مشاوره دارای فعالیت بوده و در این زمینه امکان همکاری و مشاوره در امر صادرات واردات و ترانزیت کالا به مناطق ویژه و آزاد تجاری را دارد و شما را از مبداء در بخش حمل و نقل دریائی و زمینی تا مقصد و انجام امور بازرگانی و ترخیص ( تا محل پروژه – واحد تولیدی و انبار کالای تجاری ) و استفاده از امکانات و امتیازات منطقه ویژه شهید رجائی و سایر مناطق آزاد و ویژه تجاری بهرمند گردید .

    بستن