ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۲۱ بار
امتیاز :
  • گمرک تحت پوشش : تهران-بازرگان-منطقه آزاد ماکو-جلفا-بندرعباس-بوشهر - ترکیه-آلمان
  • آدرس : تهران-بزرگراه فتح-فتح ۱۱-نبش ۱۱ شرقی-پلاک ۴۱
  • درباره ما : شرکت بازرگانی ثانیه تجارت دارای مجوز رسمی از گمرک ایران و منطقه آزاد ماکو ( شماره ثبت: ۳۱۴۵ ) از فعالترین و خوشنام ترین مجموعه های خدمات بازرگانی و تجاری در زمینه ترخیص کالا از گمرکات کشور می باشد. مدیریت متمرکز، نیروی متخصص و با تجربه، ارتباطات قوی، توانمندی اطلاعاتی با استفاده از آخرین قوانین و مقررات جاری بازرگانی و گمرکی این شرکت را قادر ساخته به خوبی و در کمترین زمان ممکن هر گونه عم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگانی ثانیه تجارت دارای مجوز رسمی از گمرک ایران و منطقه آزاد ماکو ( شماره ثبت: ۳۱۴۵ ) از فعالترین و خوشنام ترین مجموعه های خدمات بازرگانی و تجاری در زمینه ترخیص کالا از گمرکات کشور می باشد. مدیریت متمرکز، نیروی متخصص و با تجربه، ارتباطات قوی، توانمندی اطلاعاتی با استفاده از آخرین قوانین و مقررات جاری بازرگانی و گمرکی این شرکت را قادر ساخته به خوبی و در کمترین زمان ممکن هر گونه عملیات تجاری (واردات و صادرات، ترخیص و مشاوره در خرید کالا) را با موفقیت به انجام رساند.

    شرکت ثانیه تجارت در شهرهای تهران،بازرگان، منطقه آزاد ماکو، جلفا، بندرعباس، بوشهر و همچنین در کشورهای ترکیه (شهر Izmir) و آلمان دارای نمایندگی فعال بوده و قادر است امور ترخیص کالا از تمامی گمرکات کشورهای ایران، ترکیه و آلمان را به انجام رساند.

    هیئت مدیره/ مدیران:

    مدیر عامل: مهندس مهدی حسین پور

    رئیس هیئت مدیره: مهندس رامین اروج نژاد

    عضو هیئت مدیره: مهندس مهران ابراهیم زاده

    حق العمل کار: مهندس رضا علیزاده

    بازاریاب: مهندس مسعود قربان زاده

    چشم انداز و ماموریت:

    شرکت بازرگانی ثانیه تجارت مصمم است که ضمن حفظ اعتبار و جایگاه فعلی خود بعنوان یک شرکت تجاری تاثیر گذار در سطح کشور، با سر لوحه قرار دادن صداقت، اخلاق حرفه‌ای، تکریم نیروی انسانی کارآمد، کار گروهی، مشتری مداری و پایبندی به تعهدات، بعنوان ارزشهای شرکت و بهره گیری از توانمندیهای علمی و عملی مدیران و همکاران خود در مجموعه، نسبت به تعالی مستمر کمیت و کیفیت خدمات تجاری و بازرگانی و انجام به موقع تعهدات اقدام نموده و بیش از پیش موجبات افزایش رضایتمندی مشتریان گرامی را فراهم آورد.

    بستن