ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۶۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان بهار شمالی-خیابان ورزنده-پلاک۳-طبقه۱
  • درباره ما : گروه صنعتي داطا در اواخر دهه ۱۳۲۰ به منظور تأمين بخشي از نيازهاي صنعتي روز كشور در زمينه هاي توليد لوازم بيمارستاني ، تجهيزات آشپزخانه هاي صنعتي و لوازم اداري  تأسيس گرديد .     نياز بازار داخل كشور از يكسو و علاقه و كوشش  هاي بي وقفه ما در انتقال دانش فني و انجام طراحي و مهندسي در داخل كشور از سوي ديگر موجب شد كه دامنه فعاليت هاي صنعتي اين گروه گسترش يافته ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتي داطا در اواخر دهه ۱۳۲۰ به منظور تأمين بخشي از نيازهاي صنعتي روز كشور در زمينه هاي توليد لوازم بيمارستاني ، تجهيزات آشپزخانه هاي صنعتي و لوازم اداري  تأسيس گرديد .

         نياز بازار داخل كشور از يكسو و علاقه و كوشش  هاي بي وقفه ما در انتقال دانش فني و انجام طراحي و مهندسي در داخل كشور از سوي ديگر موجب شد كه دامنه فعاليت هاي صنعتي اين گروه گسترش يافته و بعنوان يكي از معتبرترين گروه هاي توليدي كشور در زمينه هاي ياد شده بشمار آيد .

         از اوايل دهه ۱۳۵۰ اين شركت بمنظورانتقال دانش فني و ارتقاء كيفيت با شركت هاي متعدد اروپائي از قبيل .  ANGELOPO INTERLUPKE  .  POGGEN POHL :  NEFF  . ZANUSSI   درزمينه تجهيزات آشپزخانه صنعتي و منازل و آزمايشگاهي همكاري داشته و از مجوزهاي آنها استفاده كرده است . اين تجربه همكاري با شركت هاي اروپائي و انتقال دانش فني به بخش هاي مختلف شركت موجب شد تا در دهه هاي ۱۳۶۰ و ۱۳۷۰ از آموخته ها به نحو احسن در حفظ، استمرار و ارتقاء كيفيت استفاده شود و به عبارت ديگر تلفيق دانش فني مكتسبه با  امكانات علمي شركت و بهره برداري از ماشين آلات و ابزار تكميلي و نوآوري توسط نيرو هاي متخصص داخلي امكان ارائه كالا و خدمات به مشتريان در داخل كشور را هم سنگ رقباي خارجي فراهم آورد .از اواخر دهه ۱۳۷۰  نيز اين شركت بطور مستمر به افزايش دامنه فعاليتها و ارتقاء كيفيت همراه با نوآوري و بكارگيري تكنولوژي ها و ماشين آلات پيشرفته و به روز پرداخته است .

       چهار اصل بنيادين بيانيه خط مشي كيفي گروه صنعتي داطا نقش  تعيين كننده در مجموعه فعاليت ها دارند اين اصول عبارتند از :

        اصل اول  ( جلب رضايت مشتريان ):دستيابي به رضايت مشتري را بعنوان اولين اصل خط مشي كيفي شركت ميدانيم كه از طريق انجام به موقع تعهدات ، بر اساس نياز ها و خواسته ها و كيفيت مورد نظر مشتري  و ارائه خدمات پس از فروش به آن تحقق مي بخشيم.
        اصل دوم  ( بهبود مستمر كيفيت ) :   آموزش مستمر وجلب مشاركت كاركنان را وسيله اي مهم در ارتقاي كيفيت محصول مي شناسيم و به عنوان يك الزام به آن مي نگريم.
        اصل سوم  ( تضمين كيفيت محصولات ):سرلوحه وظايف هر يك از كاركنان شركت ، حفظ و استمرار مشخصات و استانداردهاي تعيين شده در فرايند توليد است و به آن مؤكداً پايبنديم.
        اصل چهارم ( تداوم پيشگامي در صنعت ):پژوهش ، نوآوري ، كسب انتقال دانش فني و به طور كلي دستيابي به شيوه هاي نوين طراحي وتوليد را لازمه حضور فعال و پيشگامي شركت در صنعت ميدانيم و به آن ملزم و متعهديم.

       در سال ۱۳۹۴ به منظور پیش برد هر چه بیشتر  فعالیتها تولیدی و اقتصادی خود در زمینه های صنایع فلزی و چوبی و بالا بردن هر چه بیشتر سطح کیفیت محصولات و ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان اقدام به جداسازی بخشهای صنایع فلزی و چوبی نمود که انجام این مهم منتج به تأسیس شرکت داتا (دنیا استیل تجهیز ایرانیان)   بعنوان اولین شرکت زیر مجموعه تولید و فروش و خدمات پس از فروش صنایع و محصولات فلزی آشپزخانه های صنعتی ، قفسه بندی بیمارستانی و میز بندی آزمایشگاهی گردید.
       از آنجائيكه جلب رضايت مشتريان  همواره  از اهداف اين گروه بوده است امروزه مشاهده مي شود كه اكثر مراجعات و سفارشات كار به اين شركت توسط سازمان ها و يا مؤسساتي به شركت محول مي گردد كه سالهاي طولاني سابقه همكاري داشته اند  اين مراجعه مجدد خود مؤيد پيوستگي بين شركت و كارفرمايان از هر نظر مي باشد.
       محصولات توليدي گروه صنعتي داطا در مراكز مهم و سازمانهاي بزرگ صنعتي ، اداري و بهداشتي كشور مورد استفاده قرار مي گيرد و بسهولت قابل مشاهده اند اين حضور شركت در مراكز مهم، بهترين معرف و سهل ترين راه شناخت توانائي ها و كيفيت برتر كاريست كه ارائه داده مي شود .

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
لوازم شستشو
ماشین ظرفشویی 1000
ماشین ظرفشویی 2000
سینک سیار
تانک سشتشو
میز لگن دار
میزهای ماشین ظرفشویی
لوارم حرکت و نگهداری ظروف و مواد
قفسه نگداری ظروف بزرگ
قفسه نگهداری سیخ کباب
ترولی حمل ترموس
لوازم سرو غذا
کانتر بن ماری
سماور یک – سه مخزنه اتوماتیک
بن ماری سیار کابین دار
کانتر گرم
کانتر قهوه ساز و چای
کانتر قاشق و چنگال
کانتر سرد
کانتر ساده
تجهیزات سردسازی یا نگهداری سرد
کانتر سرد ، یخ ساز
یخچال خوابیده رو بسته
یخچال 1400 لیتر استیل
یخجال 1400 لیتر استیل
یخچال 650 لیتر
یخ ساز
سردخانه اتاقی
کانتر آماده سازی پیتزا