ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان مطهری -خیابان سلیمان خاطر(امیراتابک) -نبش کوچه گروس -شماره ۱۱۵
  • درباره ما : شرکت سیمان خزر بعنوان یکی از واحدهای بزرگ تولیدی سیمان در کشور در نظر دارد تا با ایجاد سازمانی دانائی محور و بهره مندی از منابع انسانی خلاق ، و با استفاده از جدیدترین و مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات خود و وجود معادن غنی ، شرکتی پیشرو درتولید انواع سیمان بوده و جایگاهی ممتاز در میان تولید کنندگان داخلی سیمان و منطقه را کسب نماید. شرکت سیمان خزر تلاش مینماید تا برای سهامداران واحد تولیدی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سیمان خزر بعنوان یکی از واحدهای بزرگ تولیدی سیمان در کشور در نظر دارد تا با ایجاد سازمانی دانائی محور و بهره مندی از منابع انسانی خلاق ، و با استفاده از جدیدترین و مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات خود و وجود معادن غنی ، شرکتی پیشرو درتولید انواع سیمان بوده و جایگاهی ممتاز در میان تولید کنندگان داخلی سیمان و منطقه را کسب نماید. شرکت سیمان خزر تلاش مینماید تا برای سهامداران واحد تولیدی با سود مطمئن؛ برای جامعه و مشتریان محل اعتماد؛ برای کارکنان، مرکزی مناسب جهت تلاش ، رشد و بالندگی همسو با اهداف سازمان بشمار آید.
     
    این شرکت بر آن است تا با برخورداری از ویژگیهایی نظیر همجواری با دریای خزر فرصت ممتازی جهت دسترسی به بازارهای صادراتی را بدست آورده تا ضمن توسعه بازار هدف و تولید انواع سیمان خاکستری و پوزولانی با کیفیت بالا ، حضوری برجسته و زیربنائی در توسعه و بالندگی استان همیشه سبز گیلان داشته باشد.
     
    مطالعات احداث کارخانه از سال ۱۳۵۳ شروع و در سال ۱۳۶۶ کارخانه سیمان ۲۰۰۰ تنی لوشان به بهره برداری رسید.
     
    براساس مصوبه هیئت محترم دولت در سال ۱۳۶۵ این کارخانه به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی واگذار گردید که در واقع این اولین سرمایه گذاری هلدینگ تامین اجتماعی در سیمان بود. و در سال ۱۳۶۶ به نام شرکت سیمان خزر تغییر نام داد.
     
    شركت سيمان خزر در سال ۱۳۷۴ در سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذيرفته شد و در سال ۱۳۷۸ به شركت سيمان فارس و خوزستان واگذار گرديد .
    پس از بررسیهای کارشناسان این شرکت در اواخر دهه ۷۰ با توجه به :
     
    ۱- بالا بودن هزینه های تعمیر و نگهداری
     
    ۲- هزینه های بالا در مصرف انرژی
     
    ۳- فرسودگی ماشین آلات
     
    ۴- نرسیدن به ظرفیت اسمی
     
    ۵- نامناسب بودن وضعیت زیست محیطی
     
    درتـــیر ماه سال ۱۳۸۰ مطالعات و مکاتبات در خصوص افزایش ظرفیت از ۲۰۰۰ تن به ۴۰۰۰ تن در روز با شرکتهای داخلی و خارجی صورت گرفت، و در دی ماه ۱۳۸۰ مجوز افزایش ظرفیت از وزارت صنایع و معادن اخذ و در اوایل سال ۱۳۸۲ بانک توسعه صادرات ایران بعنوان بانک عامل جهت دریافت تسهیلات ریالی و ارزی از صندوق ذخیره ارزی تعیین گردید.
     
    شرکت خدمات مهندسی فارس و خوزستان بعنوان مشاور مادر صنعتی انتخاب شد و شركتهاي خارجي تجهيزات بخظهاي مختلف خط توليد بشرح زير انتخاب گرديدند :
     
    شرکت TKF آلمان بعنوان تامین کننده تجهیزات بخش سنگ شکن و سالن اختلاط مواد.
     
    شرکت Claudius Peters ( بخش سیلوهای مواد خام و تغدیه کوره)
     
    شرکت Aumund (بخش ترانسپورت کلینکر)
     
    شرکت FLSmidth (دپارتمان های اصلی آسیاب مواد خام؛ پخت و آسیاب سیمان)
     
    شرکت FLSAutomation (سیستمهای کنترل و کنترل کیفی تجهیزات) .
     
    شرکت ABB (تجهیزات الکتریکی) میباشد.
     

    بستن
محصولات
پاكتي پرتلند تيپ 2