ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خيابان فردوسي- خيابان كوشك(تقوي)- كوچه انوشيرواني- پلاک ۶
  • درباره ما : در عصر شكوفايي صنعت كشور و همگام با توسعه اقتصادي يكي از بزرگترين پرو‍ژه هاي صنعتي استان همدان با عنوان كارخانه سيمان هگمتان در تاريخ بيستم آبان ماه ۱۳۷۶ در يكصد كيلومتري شهر همدان در شهر قروه درجزين از توابع شهرستان رزن با ظرفيت توليد ۲۳۰۰ تن در روز و ۶۹۰،۰۰۰ تن كلينكر در سال به بهره برداري رسيد.در اسفند ماه ۱۳۸۱ در راستاي اجراي برنامه سوم توسعه ۸۳ % سهام دولتي متعلق به شركت احداث ص ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در عصر شكوفايي صنعت كشور و همگام با توسعه اقتصادي يكي از بزرگترين پرو‍ژه هاي صنعتي استان همدان با عنوان كارخانه سيمان هگمتان در تاريخ بيستم آبان ماه ۱۳۷۶ در يكصد كيلومتري شهر همدان در شهر قروه درجزين از توابع شهرستان رزن با ظرفيت توليد ۲۳۰۰ تن در روز و ۶۹۰،۰۰۰ تن كلينكر در سال به بهره برداري رسيد.

    در اسفند ماه ۱۳۸۱ در راستاي اجراي برنامه سوم توسعه ۸۳ % سهام دولتي متعلق به شركت احداث صنعت توسط سازمان خصوصي سازي از طريق مزايده به شركت سيمان تهران واگذار گرديد.

    با برنامه ريزي و پيگيري هاي به عمل آمده در تاريخ ۱۳۸۲/۰۳/۲۷ سهام شركت در بورس اوراق بهادار تهران عرضه و برنامه اجراي دو طرح خط I   و احداث خط II  ، با هدف افزايش توليد و توسعه بازار در دستور كار قرار گرفت.

    در سال ۸۵ با راه اندازي طرح افزايش ظرفيت ، توليد شرکت از ۲۳۰۰ تن در روز به ۳۲۰۰ تن و در سال ۸۷ با راخه اندازي طرح توسعه ۳۲۰۰ تن به ۶۶۰۰ تن افزايش يافت.

    شركت سيمان هگمتان همواره با ارتقاء كيفيت محصولات توليدي با هدف حفظ و گسترش و توسعه بازار صادرات توانسته در سال ۸۸ با ميزان ۶۴۹،۳۸۵ تن صادرات سيمان رتبه اول صادرات سيمان كشور را به خود اختصاص داده و در سال ۸۹ نيز با صادرات ۶۷۹،۹۲۱ تن سيمان به عنوان تنها صادر كننده نمونه ملي كشور  انتخاب گرديد.

    در حال حاضر شركت سيمان هگمتان با توليد ۷۰۰۰ تن در روز به عنوان يكي از بزرگترين توليد كنندگان سيمان كشور توانسته است همگام با آخرين دستاوردهاي صنعتي و تكنولوژي و همچنين با بهره گيري از امكانات نرم افزاري و سخت افزاري انواع سيمان خاكستري را توليد نموده و با استقرار سيستم مديريت يكپارچه (IMS)   همواره در راستاي بهبود مستمر كيفيت محصولات ، حفظ بازار فروش ، توسعه صادرات رفع نياز مشتريان و رضايت حداكثري آنان موفق باشد.

    بستن