ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-سهروردی شمالی- هویزه شرقی-پلاک ۳۵
  • درباره ما : شرکت سیمان عمران انارک به منظور احداث کارخانه سیمان در تاریخ ۱۴ / ۱۱ / ۱۳۸۱ تحت شماره ۴۱۶۴۱ / ۳۲ اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تأسیس و پس از مطالعات دقیق به کمک مشاورین صنعتی اقدام به تهیه طرح توجیهی و متعاقب آن اخذ موافقت اصولی از سازمان صنایع و معادن استان مرکزی و سایر مراجع و سازمان های ذیربط نمود .عملیات احداث کارخانه سیمان دلیجان از فروردین ماه ۱۳۸۴ رسما آغاز و ظرف مدت ۳۹ ماه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سیمان عمران انارک به منظور احداث کارخانه سیمان در تاریخ ۱۴ / ۱۱ / ۱۳۸۱ تحت شماره ۴۱۶۴۱ / ۳۲ اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تأسیس و پس از مطالعات دقیق به کمک مشاورین صنعتی اقدام به تهیه طرح توجیهی و متعاقب آن اخذ موافقت اصولی از سازمان صنایع و معادن استان مرکزی و سایر مراجع و سازمان های ذیربط نمود .
    عملیات احداث کارخانه سیمان دلیجان از فروردین ماه ۱۳۸۴ رسما آغاز و ظرف مدت ۳۹ ماه در تاریخ ۱۶ تیر ماه ۱۳۸۷ با حضور وزیر محترم صنایع و معادن وقت افتتاح و بهره بردازی از آن آغاز گردید. ظرفیت اسمی سالانه کارخانه معادل یک میلیون تن سیمان می باشد.
    محل کارخانه ( موقعیت جغرافیایی )
    با توجه به ذخایر غنی مواد اولیه سیمان ، و پیش بینی مسائل زیست محیطی و بازار مصرف ، محل کارخانه در شهرستان دلیجان واقع در استان مرکزی در زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار و به ارتفاع ۱۵۸۰ متر از سطح دریا انتخاب گردید. به دلیل موقعیت جغرافیایی کارخانه، محصولات این شرکت با نام تجاری سیمان دلیجان به بازار عرضه می گردد.

    بستن