ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۶۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -بلوار میرداماد ـ میدان مادر (محسنی) ـ خیابان شاه نظری ـ ساختمان نادر ـ پلاک ۱۴ ـ طبقه چهارم ـ واحد ۱۶
  • درباره ما : مديريت شرکت نوين بالابر فعاليت خود را از سال ۱۳۵۹ و با هدف عرضه انواع آسانسورهای مسافربر و باربر  ( بصورت نيمه وارداتی ) و ارائه خدمات پس از فروش به مشتريان خود ، آغاز نمود.- مديريت اين شرکت در طول فعاليت ۳۲ ساله خود موفق به اجراء صدها پروژه معتبر دولتی و بيش از سه هزار پروژه خصوصی در سطح کشور گرديده است.- شرکت نوين بالابر از سال ۱۳۷۸ و در راستای اهداف مديران خود ، موفق به ايجاد امک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مديريت شرکت نوين بالابر فعاليت خود را از سال ۱۳۵۹ و با هدف عرضه انواع آسانسورهای مسافربر و باربر  ( بصورت نيمه وارداتی ) و ارائه خدمات پس از فروش به مشتريان خود ، آغاز نمود.

    - مديريت اين شرکت در طول فعاليت ۳۲ ساله خود موفق به اجراء صدها پروژه معتبر دولتی و بيش از سه هزار پروژه خصوصی در سطح کشور گرديده است.

    - شرکت نوين بالابر از سال ۱۳۷۸ و در راستای اهداف مديران خود ، موفق به ايجاد امکانات متنوع ( تطبيق فعاليت شرکت با پيشرفتهای جديدکشورهای مترقی ) در صنعت آسانسور و رعايت استانداردهای جهانی، از جمله استاندارد ( EN۸۱ ) گرديد.

    - اين شرکت در سال ۱۳۷۹ ( همزمان با تأسيس سنديکای صنايع آسانسور و پله برقی ايران ) به عضويت سنديکا مذکور و همچنين اتاق بازرگانی ايران درآمد.

    - از جمله امکانات شرکت ،  استفاده از کادر مديريتی مجرب و کارآمد در زمينه : برنامه ريزی، اجرا، نظارت و کنترل کيفيت و ارائه خدمات پس از فروش ميباشد .

    - در سال ۱۳۸۱ جزوء اولين گروه از شرکتهائی بود که موفق به اخذ پروانه واحد طراحی و مونتاژ آسانسور از وزارت صنايع و معادن ايران گرديد.

    - اين شرکت در سال ۱۳۸۵ موفق به اخذ نمايندگی آسانسور و پله برقی، محصول شرکت ميتسوبيشی ژاپن از کشور چين گرديد .

    - متخصصين اين شرکت دوره های آموزشی و تخصصی ( کوتاه مدت و دراز مدت ) خود را در مورد محصولات ميتسوبيشی در محل کارخانه ( شانگهای چين ) طی نموده و سرتيفيکيت دريافت نموده اند، همچنين بنا به دعوت دپارتمان کارخانه جهت آشنائی با فناوری جديد  MITSUBISHIدر کلاسهای آموزشی ( ادواری ) شرکت مينمايند.

    بستن
محصولات
آسانسور مسافربر
آسانسور بدون موتورخانه
آسانسور پانارامیک
آسانسور بیمارستانی
پله برقی
پیاده رو متحرک