ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۹۸ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/armanmangco
  • آدرس : تهران -کارگر شمالی-کوچه هما -پلاک۴-طبقه۶-واحد ۱۸
  • درباره ما : شرکت آسانسور آرمان مانگ درسال ۱۳۷۶ ازدرون مجموعه ای ازشرکتهای فعال درصنعت آسانسور و پله برقی کشورمتولد شده است. بنیانگذاران شرکت جمعی از کارشناسان، مهندسان و اساتید دانشگاه در رشته‌های مکانیک، برق و الکترونیک با بیش از دو دهه سابقه فعالیتهای علمی و اجرایی می باشند که ایجاد تحولی بنیادی درصنعت آسانسور و پله‌برقی ایران همگام با دانش وفنـاوری روز دنیا هدف مشترک آنها است.این شرکت د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آسانسور آرمان مانگ درسال ۱۳۷۶ ازدرون مجموعه ای ازشرکتهای فعال درصنعت آسانسور و پله برقی کشورمتولد شده است. بنیانگذاران شرکت جمعی از کارشناسان، مهندسان و اساتید دانشگاه در رشته‌های مکانیک، برق و الکترونیک با بیش از دو دهه سابقه فعالیتهای علمی و اجرایی می باشند که ایجاد تحولی بنیادی درصنعت آسانسور و پله‌برقی ایران همگام با دانش وفنـاوری روز دنیا هدف مشترک آنها است.

    این شرکت دارای گواهی فعالیت صنعتی به شماره ۳۸۷۶۲/۱ مورخ ۲۴/۹/۱۳۷۶ و پروانه واحد طراحی و مونتاژ آسانسور به شماره ۴۰۴۹/۴۳ مورخ ۲۳/۴/۱۳۸۱ از وزارت صنایع می باشد. این شرکت با داشتن تجارب طولانی در نصب آسانسورهای خاص و ضدانفجار در مجموعه‌های پتروشیمی و یا در مجتمع‌های مسکونی بزرگ با تعداد بیش از ۵۰۰۰ واحد مسکونی در مدت زمانی کوتاه، تحت نظـارت مدیریتی کارآمد، همواره کارهـای قابل قبول و تحـسین برانگیزی ارائه نموده است.

    تخصص طراحان ما ایجاد فضایی زیبا و دلنشین در آسانسورهایی با تزئینات استیل و ام دی اف، و علاوه بر آن فضا سازی و طراحی بیرونی منحصر به فرد در آسانسورهای نما شیشه‌ای (پانورامیک) می باشد، چنانكه فضای بیرونی آسانسور را به نمایی خیره کننده تبدیل می نماید.

    اهم فعالیت‌های شرکت‌ آرمان مانگ:

    طراحی و تهیه نقشه های اجرایی انواع آسانسورهای کششی و هیدرولیک برای آپارتمان ها و برج های مسکونی، اداری، تجاری با کاربردهای مسافربر، ماشین بر استفاده از سيستم هاي محرك بدون گيربكس (Gearless) و اجراي آسانسورهاي بدون موتورخانه (Machine Roomless)  و طراحي انواع پله برقی برای مرکز تجاری، طراحی انواع آسانسورهای خاص با درجه حفاظتی بالا (IP۵۴) و ضدانفجار (EX) برای کارخانجات سیمان، پالایشگاه ها و پتروشیمی‌ها،آسانسورهای شیب دار، آسانسور‌های کارگاهی (Rack & Pinion) ،استفاده از سایر تکنولوژی‌هاي  مدرن، در برنامه هر روزه بخش طراحی این شرکت قرار گرفته دارد.

    بستن
محصولات
آسانسورهای مسافربر
آسانسورهای تخت بر
آسانسورهای ماشین‌بر
پله برقی
پیاده روی متحرک
معلول بر