ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان ولی عصر - پایین تر از پارك ساعی - ساختمان شهاب - طبقه ششم - واحد ۶۰۷
  • درباره ما : شرکت پیمان فرآیند با سوابق بیش از ۲۵ سال در صنعت آسانسور و پله برقی پایه گذاری شده است. ما در زمینه طراحی مهندسی ، مشاوره ، تامـــین تجهـــیزات و اجــــرای انواع پله برقی و آسانسور آماده ارائه خدمات می باشیم.شرکت پیمان فرآیند بمنظور دستیابی به دانش فنی و برخورداری از تکنولوژی روز ، ضمن ارتباط مستمر با مراکز تحقیقاتی و تولیدی از حمایت های فنی شرکت های تولیدی مذکور جهت آموزش نیروی انسانی خ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پیمان فرآیند با سوابق بیش از ۲۵ سال در صنعت آسانسور و پله برقی پایه گذاری شده است. ما در زمینه طراحی مهندسی ، مشاوره ، تامـــین تجهـــیزات و اجــــرای انواع پله برقی و آسانسور آماده ارائه خدمات می باشیم.

    شرکت پیمان فرآیند بمنظور دستیابی به دانش فنی و برخورداری از تکنولوژی روز ، ضمن ارتباط مستمر با مراکز تحقیقاتی و تولیدی از حمایت های فنی شرکت های تولیدی مذکور جهت آموزش نیروی انسانی خود و نیز ایجاد زمینه مناسب بمنظور انتقال جدیدترین فناوریها در صنعت آسانسور برخوردار می باشد.

    برخورداری از کارشناسان باتجربه ما را قادر می سازد تا بتوانیم انواع پله برقی و نیز آسانسورهای کامل وارداتی (Full Package) از کمپانی های اروپائی و آسیای جنوب شرقی در مدلهای هیدرولیک و کششی با موتورخانه و بدون موتورخانه (MRL) را در زمان پیش بینی شده و با تضمین تعهد نصب ، نگهداری و تامین قطعات و متناسب با نیاز و بودجه خریداران بصورت ارزی یا ریالی در محل پروژه تحویل نمائیم.

    تیمهای کارشناسی با تجربه شرکت می توانند نیازهای شما به آسانسورهای نیمه وارداتی ( مونتاژ ایران ) را بررسی کرده و پیشنهادات جامعی ارائه دهند . تلاش می کنیم با تکیه بر اصل مشارکت و مشتری گرایی با انتخاب بهترین تجهیزات از معتبرترین کمپانیهای سازنده اروپایی ، کلیه خواسته های مشتریان را با رعایت کامل استانداردهای EN۸۱ تامین نمائیم.

    شرکت پیمان فرآیند عضو رسمی و فعال سندیکای آسانسور و اتحادیه آسانسور و پله برقی ایران و دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور و پله برقی به شماره ۳۴۸۹/۴۳ از وزارت صنایع و معادن و نیز دارای لوح تقدیر از انجمن تولیدکنندگان قطعات آسانسور و پله برقی ایران می باشد.

    هدف مادرشرکت پیمان فرآیند ارائه محصولات با کیفیت جهانی ،فن آوری روز، قیمت مناسب و همچنین تحویل به موقع پروژه با سرویس و خدمات سریع و مورد رضایت مشتریان است.

    بستن
محصولات
برج محمودیه
ساختمان اداری بوستان دهم پاسداران
اندرزگو سلیمی شمالی
فرمانیه شرقی تجاری اداری
انتهای اتوبان صیاد شیرازی
زعفرانیه – آصف