ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۰۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیراز جنوبی-خیابان سامان-پلاک ۷۹- واحد ۱
  • درباره ما : مدیران شرکت ایده آل تن آسا با شخصیت حقیقی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ به صورت تولید و مونتاژ در خصوص لوازم بهداشتی ساختمان در سطح کشور اغاز نموده و گستره فعالیت خود را در زمینه های سونای بخار، سونای خشک، سوناهای ترکیبی ، جکوزی ، دوردوشی ، درب شیشه ای ، اتاق دوش ، شاور ،روشویی با کابینت چوبی و توالت فرنگی تعمیم داده و رسماً از سال ۱۳۸۳ با "برند ایده آل تن آسا" به صورت شخصیت حقوقی با شرکت در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مدیران شرکت ایده آل تن آسا با شخصیت حقیقی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ به صورت تولید و مونتاژ در خصوص لوازم بهداشتی ساختمان در سطح کشور اغاز نموده و گستره فعالیت خود را در زمینه های سونای بخار، سونای خشک، سوناهای ترکیبی ، جکوزی ، دوردوشی ، درب شیشه ای ، اتاق دوش ، شاور ،روشویی با کابینت چوبی و توالت فرنگی تعمیم داده و رسماً از سال ۱۳۸۳ با "برند ایده آل تن آسا" به صورت شخصیت حقوقی با شرکت در نمایشگاههای بین المللی تهران، غرفه نمونه را به خود اختصاص داده است.

    مواد اولیه مورد استفاده در محصولات سونا و جکوزی این شرکت از ورق های اکریلیک آنتی باکتریال بوده که مزیت مهم آن ضدخش، ضد جرم و عدم تغییر رنگ آن می باشد که پشت ورق ها نیزبا پوشش الیاف و رزین تقویت گردیده که با استانداردهای جهانی و استانداردهای CE اروپا مطابقت داشته و توسط شرکت سازنده دارای گواهینامه بین المللی کیفیت ایزو ۹۰۰۱، تی – یو – وی  (TUV) و ای – تی – ال (ETL) نیز میباشد که باعث جلب رضایت روز افزون مشتریان از زمان ورود کالا به بازار ایران گردیده است.

     هم اکنون شرکت ایده آل تن آسا یکی از بزرگترین عرضه کننده محصولات بهداشتی ساختمان در ایران و امارات میباشد که از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی بوده و پاسخ گوی بخش وسیعی از نیازهای ساختمانی کشور میباشد. کلیه محصولات این شرکت با عنوان برند Nofer تحت لیسانس آمریکا از  کشور چین  و برند GOLD از کشور ترکیه با بسته بندی های بسیار محکم و زیبا وارد میشوند. این شرکت همچنین در حال گسترش مدل های قابل عرضه خود بوده تا از لحاظ قیمت، ابعاد و شکل ظاهری مناسب با سلیقه های گوناگون باشد.

    کلیه محصولات این شرکت  بهمراه  تصاویر واطلاعات لازم را  می توانید از اینستاگرام https://www.instagram.com/idealtanasa دنبال نمایید ، همچنین در صورت تمايل به گروه ايده ال تن اسا در تلگرام https://telegram.me/idealtanasaa ملحق شويد. حضور شما را در گروه ارج مينهيم و نظرات، پيشنهادات و انتقادات شما را پاس ميداريم.

    بستن
گواهی نامه ها
افتخارات
افتخارات
افتخارات
افتخارات
محصولات
سونا بخار ID-802
سونا خشک ID-1208
SPA-003
دوردوشی
جکوزی
توالت فرنگی