ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خيابان بني هاشم -برج نسترن -طبقه٥ -واحد ١
  • درباره ما : احداث كارخانه داتيس توسط كارشناسان مجرب در سال ١٣٨٨ در زميني به مساحت ١٠،٠٠٠متر مربع و مجموعه سالن هايي به مساحت ٥٠٠٠ متر مربع آغاز گرديد و اولين توليد اين كارخانه بعد از نصب ماشين آلات مدرن، شامل سيستم هاي وكيوم افقي و عمودي در ٥ مدل وان و جكوزي در سال ١٣٩٠ به بازار مصرف عرضه و مورد استقبال مصرف كنندگان عزيز قرار گرفت.اين استقبال گرم موجب دلگرمي مسئولان و مديران اين مجموعه گرديد و آنان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    احداث كارخانه داتيس توسط كارشناسان مجرب در سال ١٣٨٨ در زميني به مساحت ١٠،٠٠٠متر مربع و مجموعه سالن هايي به مساحت ٥٠٠٠ متر مربع آغاز گرديد و اولين توليد اين كارخانه بعد از نصب ماشين آلات مدرن، شامل سيستم هاي وكيوم افقي و عمودي در ٥ مدل وان و جكوزي در سال ١٣٩٠ به بازار مصرف عرضه و مورد استقبال مصرف كنندگان عزيز قرار گرفت.اين استقبال گرم موجب دلگرمي مسئولان و مديران اين مجموعه گرديد و آنان نيز سعي بر آن داشتند كه در مدّت زماني كوتاه تعداد مدل هاي توليدي اين شركت را به ٢٠ مدل وان و جكوزي و ٥ مدل اتاق سونا در سايزها و شكل هاي مختلف برسانند.
    متخصصين اين شركت همواره سعي خود را به كار مي گيرند تا با خريد مواد اوليه مرغوب و هم چنين قطعات استاندارد، موجبات آرامش و آسايش مصرف كنندگان عزيز را فراهم نمايد.

    كارخانه داتيس اولين كارخانه اي بود كه توليد خود را با مدل هاي آكواريومي براي اولين بار در ايران آغاز نمود.
    ما مفتخريم كه با بكارگيري پرسنل فنّي و كارگران ايران عزيز محصولاتي با كيفيت بالا و در شأن ملّت والاي ايران توليد و عرضه نماييم.
    محصولات شركت داتيس داراي يك سال خدمات گارانتي رايگان و خدمات به مدت نامحدود مي باشد.ما همواره تلاش مي كنيم كه علاوه بر ارائه كيفيت بالا با پشتيباني مناسب اطمينان خاطر مصرف كنندگان عزيز را جلب نماييم.
    بديهي است حمايت شما از توليدات داخل موجبات اشتغال فرزندانمان را به دنبال خواهد داشت.

    بستن
محصولات
دوردوشی و زیر دوشی
جکوزی LB-1313
اتاق کامل سونا-جکوزی
فرنگی با سیستم تخلیه شوتینگی (سیفونیک 4 شوتینگ)
جکوزی LL-1890_A
اتاق کامل سونا-جکوزی
جکوزی LX-1370
جکوزی LG-1515
جکوزی LB-1313
جکوزی LB-1212
جکوزی 2029
جکوزی B012
جکوزی 6037
جکوزی B-008
جکوزی 6111
جکوزی 6121A
جکوزی LL-1890_A
جکوزی LL-1890
جکوزی LG-1679
جکوزی LG-1580
جکوزی LG-1780
جکوزی6036
پانل دوش
فرنگی با سیستم تخلیه واش دان
فرنگی با سیستم تخلیه واش دان