ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – خیابان رسالت – خيابان بنی هاشم – بعد از سه راه شهيد رحیمی - پلاک ۱۰۵ -واحد۲
  • درباره ما : شرکت کاوش کاران فیدار درسال ۱۳۹۱بعنوان نماینده انحصاری (politek banyo) اغاز به کار نموده و بابهره گیری از دانش و تخصص کارشناسان فنی ایرانی مستقر درکارخانه پلی تک اقدام به تاسیس یک گروه صنعتی نموده و تجهیزات اولیه ان شرکت (politek) بصورت (c.k.d) وارد کشور شده وشرکت کاوشکاران فیدار بعنوان تحت لیسانس شرکت پلی تک بانیو محصول را مونتاز نموده و با برند برتر شرکت (politek) به بازار عرضه میکند . ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کاوش کاران فیدار درسال ۱۳۹۱بعنوان نماینده انحصاری (politek banyo) اغاز به کار نموده و بابهره گیری از دانش و تخصص کارشناسان فنی ایرانی مستقر درکارخانه پلی تک اقدام به تاسیس یک گروه صنعتی نموده و تجهیزات اولیه ان شرکت (politek) بصورت (c.k.d) وارد کشور شده وشرکت کاوشکاران فیدار بعنوان تحت لیسانس شرکت پلی تک بانیو محصول را مونتاز نموده و با برند برتر شرکت (politek) به بازار عرضه میکند .

    شرکت پلی تک بانیو (Politek Banyo )در سال ۱۹۸۸ با نام PoliPlast در استانبول ترکیه آغاز به کار و از سال ۱۹۹۴ تحت عنوان پلی تک و با طراحی و تکنولوژی جدید و همچنین کیفیت برتر محصول به فعالیت خود ادامه می دهد. این شرکت با بیش از ۲۵ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع وان، جکوزی، زیردوشی و کابین، اتاق دوش و سونا با توجه با استانداردهای اخذ شده از سازمان های بین المللی مربوطه، جزء برترین های این صنعت در کشور ترکیه و اروپا می باشد. همچنین محصولات تولیدی پلی تک به کشورهای اروپایی و آسیایی ازجمله؛ فرانسه، آلمان، انگلستان ، کانادا، بلغارستان، یوگوسلاوی، یونان، لیبی، روسیه، ترکمنستان، آذربایجان، عراق و ایران صادر می گردد. شرکت پلی تک توان تولید بیش از۱۰ تن ورق آکرلیک (PMMA) را در روز دارا می باشد که دارای خاصیت UV و آنتی باکتریال جهت استحکام، جلوگیری از تغییر رنگ و خش افتادگی و همچنین نفود ناپذیری در مقابل باکتری های مضرر به داخل بدنه وان می باشد.

    بستن
محصولات
وان داملا دو
وان کلاسیک وسترن
جکوزی سائوترن
دور دوشی ویتا
سونا بخار آرکادیا
پنل دوش فلوریا
وان جکوزی داملا دو
وان و جکوزی مارینا
پارتیشن