ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۴۹ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/hype.ir
  • آدرس : تهران-بلوار آفریقا - برج پم - طبقه ۴ - واحد ۴
  • درباره ما : در ابتدا نوشابه انرژی زای هایپ توسط بنیان گذار برند Hard Rock Cafe راه اندازی شد، که مورد مصرف تیم های موتورسواری بود. این محصول در ابتدا حامی تیم Arrow Formula One و موازاتا Benetton F۱ ،Williams F۱ ،و Nascara outfit و چندین تیم موتور سواری دیگر بود. در سال ۱۹۹۷ آقای برترند گشوت قراردادی را با هایپ انرژی به منظور معرفی محصول به فرانسه امضا کرد. برترند یکی از معدود افراد توزیع کننده ای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در ابتدا نوشابه انرژی زای هایپ توسط بنیان گذار برند Hard Rock Cafe راه اندازی شد، که مورد مصرف تیم های موتورسواری بود. این محصول در ابتدا حامی تیم Arrow Formula One و موازاتا Benetton F۱ ،Williams F۱ ،و Nascara outfit و چندین تیم موتور سواری دیگر بود.

    در سال ۱۹۹۷ آقای برترند گشوت قراردادی را با هایپ انرژی به منظور معرفی محصول به فرانسه امضا کرد. برترند یکی از معدود افراد توزیع کننده ای بود که به طور جدی به نام تجاری متعهد بود و در سال ۱۹۹۸ او به مجوز سوییس برای خرید سهام شرکت هایپ دست یافت

    در ماه می ۲۰۰۰ او به توافقی برای بازسازی شرکت دست یافت. تا سال ۲۰۰۰ نوشابه انرژی زای هایپ دارای ۴ نوع محصول بود: Hype MFP با طعم و مزه توت فرنگی و زغال اخته، Hype Morning Rush با طعم مرکبات، Hype passion Attack با طعم میوه شور و Hype Night Boost با طعم هلو.

    بعدها این شرکت به نسخه جدیدی از نوشابه انرژی زای هایپ در بازارهای مختلف دست یافت. در حال حاضر در نوشابه انرژی زای هایپ از آب میوه های تازه استفاده میشود که شامل ده نوع ویتامین و بدون هیچ رنگ مصنوعی و موادنگهدارنده ای می باشد این محصول پاستوریزه شده است.پیشرفت محصولات نوشابه انرژی زای هایپ موجب ترقی شرکت گردید. اولین بار در فرانسه و سپس در خلیج فارس و امریکا و کانادا راه اندازی شد و در سال ۲۰۰۱ به رشد جهانی قابل توجهی دست یافت.

    بستن
محصولات
هایپ انرژی MFP
هایپ
موهیتوی هایپ