ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۴۷ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/lifeenergy
  • آدرس : تهران-بلوار آفریقا-برج پم
  • درباره ما : برند هپی لایف فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ شروع و با نام سازمانی پیشگامان تدبیر النا فعالیت خود را تا به امروز ادامه داده است.نوشیدنی های هپی لایف فوائد زیادی دارند که دانستن آن ها خالی از لطف نیست.نوشیدنی انرژی زای هپی لایف با توجه به کشش بازار ۶ مدل مختلف طراحی و تولید شد به شرح ذیل می باشد: قوطی ۵۰۰ میلی لیتر مناسب افرادی است که به دنبال انرژی بیشتری در طول فعالیت های روزانه خود هستند و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    برند هپی لایف فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ شروع و با نام سازمانی پیشگامان تدبیر النا فعالیت خود را تا به امروز ادامه داده است.
    نوشیدنی های هپی لایف فوائد زیادی دارند که دانستن آن ها خالی از لطف نیست.
    نوشیدنی انرژی زای هپی لایف با توجه به کشش بازار ۶ مدل مختلف طراحی و تولید شد به شرح ذیل می باشد:

    قوطی ۵۰۰ میلی لیتر مناسب افرادی است که به دنبال انرژی بیشتری در طول فعالیت های روزانه خود هستند و برای اولین بار قوطی زیرو تولید کرده که تنها ۱۰ کیلو کالری دارد و قند آن آسه سولفام است که یک گرم از آن معادل ۲۰۰ گرم شکر است. به همین دلیل این محصول برای کسانی که رژیم غذایی دارند مناسب است.

    بعد از زیرو محصول شیشه در اندازه ۲۵۰ میلی لیتر تولید شد که به دلیل طراحی ویژه ای که دارد بسیار کاربردی است. درب آن پیچی و قابلیت باز و بسته شدن دارد که امکان استفاده در زمان های مختلف را فراهم میکند.

    هپی لایف ۳۵۵ میلی لیتر محصول بعدی تولید شده است که اندازه آن متعادل است.

    تولید آخر محصول کولا انرژی، پرطرفدار و هیجان انگیز است و برای دوستداران طعم های قدیمی تهیه شده است که با طعمی نوستالژی در سریع ترین زمان ممکن، سوخت و ساز بدن را تامین میکند.

    این نوشیدنی ها حاوی تائورین، گیاه گوارانا، گروه ویتامین های ب و کافئین می باشند که هرکدام مزیت خود را دارد. با این حال توصیه می شود کودکان، زنان باردار و شیرده، افراد حساس به کافئیین و بیماران قلبی عروقی از این نوشیدنی استفاده نکنند.

    لازم به ذکر است که نوشیدنی هپی لایف، تمامی مراحل اخذ مجوز بهداشت را با موفقیت پشت سر گذاشته و دارای پروانه بهره برداری وزرارت بهداشت می باشد.

    بهترین زمان استفاده از این محصول زمانی است که احساس خستگی می کنید و یا تمایل دارید انرژی بیشتری در طول فعالیت های روزانه خود داشته باشید.

    با توجه به ساختار و میزان ترکیباتی که در قوطی هپی لایف وجود دارد، قادر به تامین انرژی شماست و شما با نوشیدن نصف یک قوطی قادر به دریافت انرژی کامل نخواهید شد و به طور طبیعی بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه تاثیر این محصول را در بدن خود احساس می کنید.

    هپی لایف در تولید محصولات خود از هیچگونه ترکیب حیوانی و مواد لبنی استفاده نکرده است، بنابراین برای افراد گیاهخوار کاملا مناسب می باشد. در آخر لازم به ذکر است که نوشیدنی های هپی لایف در ترکیب خود گلوتن و نشاسته ندارد به همین دلیل به هیچ عنوان باعث افزایش وزن نخواهد شد.

    _
    چرا هپی لایف؟
    _
    دارای گیاه گوارانا
    خاصیت محرک سیستم عصب مرکزی
    افزایش گوش به زنگی
    افزایش چربی سوزی
    قوطی های قابل بازیافت و دوستدار طبیعت
    حاوی ویتامین ها
    دارای پروانه بهداشت

    بستن
محصولات
هپی‌ لایف 355
هپی‌ لایف x2
هپی لایف زیرو
هپی‌ لایف شیشه‌ای
هپی‌ لایف کلاسیک
هپی‌ لایف کولا