ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۳۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- کیلومتر ۲۰ جاده مخصوص- جنب پل شهید کلهر- مجتمع تجاری اداری ایرانیان- طبقه ۳
  • درباره ما : مدیران شرکت بازرگانی تأمین دنیای هوشمند سپاهان فعالیت خود را در زمینه واردات, بازاریابی و توزیع قطعات یدکی لیفتراک های گازی و دیزل سپاهان (CLARK) آغاز نمودند و طی سالیان دراز با کسب تجارب زیاد در عرصه های واردات و توزسع, و با استفاده از کادر قوی خود موفق شدند یکی از معتبرترین شبکه های توزیع قطعات یدکی لیفتراک را در ایران راه اندازی نمایند.توزیع بیش از ۱۰۰۰ قطعه یدکی لیفتراک و با کیفیتی در حد استان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مدیران شرکت بازرگانی تأمین دنیای هوشمند سپاهان فعالیت خود را در زمینه واردات, بازاریابی و توزیع قطعات یدکی لیفتراک های گازی و دیزل سپاهان (CLARK) آغاز نمودند و طی سالیان دراز با کسب تجارب زیاد در عرصه های واردات و توزسع, و با استفاده از کادر قوی خود موفق شدند یکی از معتبرترین شبکه های توزیع قطعات یدکی لیفتراک را در ایران راه اندازی نمایند.

    توزیع بیش از ۱۰۰۰ قطعه یدکی لیفتراک و با کیفیتی در حد استاندارهای اروپایی از جمله افتخارات این مجموعه می باشد. واردات و شناساندن تعداد زیادی برند در بازار ایران که هم اکنون هم متعلق به برندهای مطرح می باشند از افتخارات مدیران این بازرگانی است.

    از دیگر افتخارات گروه بازرگانی TDH تأمین کنندگان به نام اروپایی از جمله TVH و همچنین IMPCO تأمین کنندگان کره ای و ژاپنی به نام CLARK و MITSUBISHI می باشد. کلیه قطعات یدکی این شرکت دارای گارانتی یکساله بوده و واحد مشتریان این شرکت همواره آماده ارائه خدمات می باشد.

    بستن
محصولات
دنده سر پمپ هیدرولیک
برد Curtis 1238-6501 48/80V 550A
کنتاکتور ترومبتا 24V
کنتاکتور SW202 80V, 24V
کانکتور SW200 80 , 48 , 36V
کانکتور SW202 24 , 48 , 80V