ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۸۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان ولی عصر -بالاتر از میدان ولی عصر-خیابان فرشید -پلاك ٨ -طبقه ۳ -واحد۱۵
  • درباره ما : شرکت فنی و مهندسی آراد تصویر از سال ۱۳۷۹ در زمینه دوربین مدار بسته و تهیه تجهیزات حفاظتی، نصب و اجرا، خدمات پشتیبانی و مشاوره به صورت مستمر فعالیت داشته و همواره در این زمینه‌ها از جایگاه مناسب و سابقه درخشانی برخوردار بوده است.این شرکت تلاش نموده تا در حوزه نظارت تصویری از مدرن ترین تجهیزات دوربین مداربسته و تکنولوزی های روز با کیفیت بالا، به صورت مداوم استفاده نماید که در واقع همي ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فنی و مهندسی آراد تصویر از سال ۱۳۷۹ در زمینه دوربین مدار بسته و تهیه تجهیزات حفاظتی، نصب و اجرا، خدمات پشتیبانی و مشاوره به صورت مستمر فعالیت داشته و همواره در این زمینه‌ها از جایگاه مناسب و سابقه درخشانی برخوردار بوده است.
    این شرکت تلاش نموده تا در حوزه نظارت تصویری از مدرن ترین تجهیزات دوربین مداربسته و تکنولوزی های روز با کیفیت بالا، به صورت مداوم استفاده نماید که در واقع همين امر سبب ایجاد افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان و کارفرمایان محترم گردیده است.شرکت آراد تصویر بعنوان یکی از وارد کنندگان برند های کره ای نقش بسزایی در بهبود سطح کیفیت این محصولات در كشور داشته است ، برای نمونه می توان به دوربین مداربسته CNB که محصولی با کیفیت ساخت کشور کره می باشد اشاره نمود.
    ارائه طرحهای متعدد و متناسب با بودجه تخصیصی، بسته به نوع نیاز و هزینه مصوب، از برندهای مختلف و روش‌های متنوع اعم از دوربين مدار بسته آنالوگ و یا دوربین مداربسته تحت شبکه به صورت مجزا و یا تلفیقی با استفاده از سیستم های هایبرید و استفاده از دوربین مداربسته AHD در بستر آنالوگ در پروژه ها از دیگر توانمندی های این مجموعه به شمار می آید.
    یکی از اساسی‌ ترین موارد در این حوزه بحث انتقال تصاویر دوربین های مدار بسته در بستر اینترنت بوده که این شرکت با در اختیار داشتن کادر مجرب، در این زمینه بسیار موفق عمل نموده است.

    بستن
محصولات
دوربین مدار بسته دام مدل:WV-SF332
دوربین مداربسته صنعتی مدل: BBB-31F
دوربین مداربسته دید در شب مدل:SCO-2120R
دوربین مداربسته مینیاتوری مدل:MBL-11S
دستگاه ضبط تصاویر NVR مدل:NSR500
کابل کواکسیال