ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۰۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - آفریقا (جردن) - خیابان سعیدی - پلاک ۱۰ - واحد ۱۲
  • درباره ما : شــركت پویاسای (سهامي خاص) با هدف ارائه خدمــات به صورت EPC (مهنــدسي، تـأمين تجهيـزات و اجرا)، همچنین سرویس و نگهداری و آموزش در کلیه زمينـه های سيستمهـاي ايمني و اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک، سیستمهای حفاظتی و دوربين مداربسته و همچنین كنترل و مديريت هوشمند ساختمان و انرژی (EMS , BMS) تاسیس گردیده است.بهـره‌منـدي از كادر فني – مهندسي و متخصصين مجرب، استفـاده از تكنولـوژيهاي نو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شــركت پویاسای (سهامي خاص) با هدف ارائه خدمــات به صورت EPC (مهنــدسي، تـأمين تجهيـزات و اجرا)، همچنین سرویس و نگهداری و آموزش در کلیه زمينـه های سيستمهـاي ايمني و اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک، سیستمهای حفاظتی و دوربين مداربسته و همچنین كنترل و مديريت هوشمند ساختمان و انرژی (EMS , BMS) تاسیس گردیده است.

    بهـره‌منـدي از كادر فني – مهندسي و متخصصين مجرب، استفـاده از تكنولـوژيهاي نوين، رعـايت بـالاترين استانداردهـاي بين‌المللي مـرتبط و همچنین برخورداری از نمایندگی ها و پشتیبانی تولیدکنندگان معتبر جهانی در زمینه تامین تجهیزات همواره نقطه قوت و ديدگاه اصلي اين شركت مي‌باشند.

    خط مشی سیستم مدیریت منطبق با الزامات استانداردهای مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱ و ISO ۱۴۰۰۱، تدوین نمودار سازمانی و طبقه بندی وظایف پرسنل و همچنین جهت گیری های مدیریتی با توجه به خواسته های مشتریان و طرفهای ذینفع، سبب حصول اطمینان خاطر مدیریت شرکت از تطابق خدمات ارائه شده به مشتریان بر اساس استاندارد های مورد قبول مهندسی، قراردادی، ایمنی، بهداشت حرفه ای و زیست محیطی (HSE) در طراحی، تامین تجهیزات، اجرا و نظارت بر پروژه ها می باشد.

    موارد فوق موجب شده است تا بتوانیم نیازهای پروژه های مختلف در بخش های مسکونی، اداری، تجاری، پاساژها، برج ها، هتل ها، واحدهای صنعتی،کارخانجات، نیروگاه ها و همچنین صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و ... را به بهترین وجه و با رعایت بالاترین استانداردها پاسخگو باشیم.


    بستن