ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خيابان جمهوري- تقاطع حافظ- ساختمان بزرگمهر- طبقه اول -پلاک ۵۱
  • درباره ما : شرکت تامیران از سال ۱۳۸۲ در زمینه سیستمهای نظارت تصویری و حفاظتی شروع به کار نموده و کامل ترین عرضه کننده سیستهای مدار بسته و تجهیزات جانبی در سطح کشور می باشد.فروشگاه شرکت واقع در خیابان جمهوری تقاطع حافظ ساختمان بزرگمهر طبقه اول پلاک ۵۱ می باشد که توزیع کننده عمده انواع دوربین مدار بسته و لوازم جانبی میباشد و همچنین در زمینه مشاوره و اجرای پروژه های خصوصی و دولتی فعالیت داشته و آماده ه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تامیران از سال ۱۳۸۲ در زمینه سیستمهای نظارت تصویری و حفاظتی شروع به کار نموده و کامل ترین عرضه کننده سیستهای مدار بسته و تجهیزات جانبی در سطح کشور می باشد.

    فروشگاه شرکت واقع در خیابان جمهوری تقاطع حافظ ساختمان بزرگمهر طبقه اول پلاک ۵۱ می باشد که توزیع کننده عمده انواع دوربین مدار بسته و لوازم جانبی میباشد و همچنین در زمینه مشاوره و اجرای پروژه های خصوصی و دولتی فعالیت داشته و آماده همکاری می باشد.

    استراتژی شرکت ایجاد اعتماد متقابل فی مابین مشتریان و خود و همچنین ارائه مطلوب ترین خدمات از قبیل مشاوره و ارائه راهکارهای نظارت تصویری مبتنی بر دوربین مدار بسته بوده که با اتکا به خداوند و نیروی کار جوان و فعال و متخصص خود تا کنون در تمامی مراحل موفق بوده است .

    محصولات ما از معتبر ترین تولید کنندگان دوربین مدار بسته دنیا از قبیل هایک ویژن ، سامسونگ و دیگارد می باشد. کلیه محصولات فوق دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و به بهترین شکل و سریعترین زمان ممکن ، پشتیبانی لازم را از مشتری های خود به عمل می آورد .

    تامیران ا عتبار را ارزنده ترین سرمایه ای می داند که از دست دادن آن به مصداق عدم موفقیت است. به همین دلیل تمامی توجه خود را به رضایت مشتریان معطوف نموده و از طریق بخش پشتیبانی ،خدمات پس از فروش و ضمانت محصولات را برای اطمینان خاطر هر چه بیشتر مشتریان ارائه می دهد.

    تامیران پیشرفت خود را در گرو دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود می داند و از طریق ارتباط عمومی نظرات مشتریان را پیرامون محصولات و خدمات جویا می شود

    بستن
محصولات
HIKVISION مدلDS-2CE15C2P-IR
HIKVISION مدل DS-2CE55C2P(N)-IRP
HIKVISION مدل DS-2CE55C2P(N)-IRM
HIKVISION مدل DS-2CE55C2P(N)-VFIR3
HIKVISION مدل DS-2CE15A2P(N)-IR
HIKVISIONمدل DS-2CE5682P-IT1