ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان یوسف آباد -کوچه هفتم -پلاک ۳۱ -واحد ۱۶
  • درباره ما : شرکت ارتباط روشن فعالیت خود را در سال ۱۳۷۸ با ارائه محصولات امنیتی و ارائه راهکار های شبکه شروع نمود. این شرکت با بکار گیری نیروهای کار آزموده اقدام به تولید و ارائه دستگاه های دزدگیر تلفن کننده نمود و توانست رضایتمندی مشتریان و سهم قابل توجهی از بازار را به خود اخنصاص دهد.با ورود تکنولوژی های جدید و همچنین جهت هماهنگ شدن با نیازهای مشتریان ، شرکت ارتباط روشن در زمینه سیستم های دوربین مد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ارتباط روشن فعالیت خود را در سال ۱۳۷۸ با ارائه محصولات امنیتی و ارائه راهکار های شبکه شروع نمود. این شرکت با بکار گیری نیروهای کار آزموده اقدام به تولید و ارائه دستگاه های دزدگیر تلفن کننده نمود و توانست رضایتمندی مشتریان و سهم قابل توجهی از بازار را به خود اخنصاص دهد.
    با ورود تکنولوژی های جدید و همچنین جهت هماهنگ شدن با نیازهای مشتریان ، شرکت ارتباط روشن در زمینه سیستم های دوربین مداربسته در گام نخست با ارائه محصولات برند های رایج مانند SAMSUNG , Panasonic , VIVOTEK , HiPeak شروع به فعالیت در این عرصه نمود و سپس جهت ارائه محصولات با کیفیت و مطابق با خواست مشتریان در ایران و همچنین خدمت رسانی بهتر برند BrightVision را پایه گزاری کرد در گام بعدی اقدام به ارائه تجهیزات بیسیم خانه های هوشمند با تکنولوژی Z-wave نمود.

    بستن