ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان کارگر جنوبی -تقاطع خیابان جمهوری -کوچه صابر -پلاک ۷ -واحد ۳
  • درباره ما : با توسعه سریع زیرساخت های اینترنتی در کشور و برجسته تر شدن نیاز جامعه صنعتی و مصرفی به سیستم های پیشرفته امنیتی و حفاظتی ، دوربین ها و دزدگیر های سیم کارتخور هوشمند را به بازار ایران معرفی کرده ایم. در این راه با هدف ارایه طیف متنوعی از محصولات امنیتی هوشمند و خدمات اجرایی و پشتیبانی سیستم های امنیتی و مخابراتی ، تحت عنوان شرکت توسعه ارتباطات و اطلاعات تیوا فعالیت های خود را به شکلی نظام ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با توسعه سریع زیرساخت های اینترنتی در کشور و برجسته تر شدن نیاز جامعه صنعتی و مصرفی به سیستم های پیشرفته امنیتی و حفاظتی ، دوربین ها و دزدگیر های سیم کارتخور هوشمند را به بازار ایران معرفی کرده ایم. در این راه با هدف ارایه طیف متنوعی از محصولات امنیتی هوشمند و خدمات اجرایی و پشتیبانی سیستم های امنیتی و مخابراتی ، تحت عنوان شرکت توسعه ارتباطات و اطلاعات تیوا فعالیت های خود را به شکلی نظام مند دنبال می کنیم .
    در حال حاضر تیوا به عنوان یک برند پیشرو در معرفی محصولات امنیتی سیم کارتخور در ایران شناخته شده است و تمامی محصولات خود را به صورت قانونی و با کسب مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به بازار ایران ارایه می نماید . ارایه محصولات امنیتی به روز، همراه با نوآوری و کیفیت از افتخارات این مجموعه می باشد .
    انواع دوربین های وایرلس ، دوربین های سیم کارتی ، دوربین های هارد خور و رم خور ، دوربین های تحت شبکه ، دوربین های صنعتی وایرلس بولت و اسپید دام ضد آب ، دوربین های دید در شب وایرلس ، آینه های هوشمند خودرو ، دستگاه های ضبط تصاویر DVR مخصوص خودرو ، ردیاب های آنلاین شخصی و خودرویی ، چراغ قوه دوربین دار ، دوربین های مخصوص خودرو ، دزدگیر دوربین دار سیم کارتی از محصولات امنیتی مخابراتی این مجموعه می باشند که تمامی مدل ها دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است .
    در صورت تمایل به عضویت در باشگاه مشتریان تیوا و بهره مندی از مزایای آن می توانید تیوا را به شماره ۳۰۰۰۲۱۸۹ پیامک کنید. عضویت و دریافت پیامک از ۳۰۰۰۲۱۸۹ کاملا رایگان است.

    بستن
محصولات
دوربین هشداردهنده سیم کارتی مدل GM01
دوربین رم خور وای فای دار دید در شب تیوا مدل TM100
آینه هوشمند و سیم کارتی خودرو مدل CM900
دوربین مداربسته اسپید دام
چراغ قوه دوربین دار تیوا مدل TM-FLD101
دوربین سیم کارتخور تحت شبکه ضد آب TM-B102