ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۶۲۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بلوار اشرفی اصفهانی-بالاتر از پیامبر شرقی-گلستان ۲۵-پلاک ۴-ساختمان گوهری-طبقه ۲
  • درباره ما : شرکت مهر پارسیان اکسیر از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نموده است. عمده فعالیت این شرکت واردات، توزیع و ارائه ی خدمات مهندسی در زمینه آفت کش ها، کودهای شیمیایی و بیولوژیک، بذر و هورمون های گیاهی و همچنین اجرای طرح های مختلف کشاورزی در بخش¬های زراعت، باغبانی و گیاهپزشکی می باشد.شرکت مهرپارسیان اکسیر نماینده انحصاری برندهای معتبر اروپایی همچون MASH CHEMICALS بلژیک، ASPE اسپانیا، MDT ترکی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مهر پارسیان اکسیر از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نموده است. عمده فعالیت این شرکت واردات، توزیع و ارائه ی خدمات مهندسی در زمینه آفت کش ها، کودهای شیمیایی و بیولوژیک، بذر و هورمون های گیاهی و همچنین اجرای طرح های مختلف کشاورزی در بخش¬های زراعت، باغبانی و گیاهپزشکی می باشد.
    شرکت مهرپارسیان اکسیر نماینده انحصاری برندهای معتبر اروپایی همچون MASH CHEMICALS بلژیک، ASPE اسپانیا، MDT ترکیه و همچنین شرکت هایی از کشورهای چین و هند می¬باشد.
    شرکت مهر پارسیان اکسیر تکنولوژی روز دنیا را مطابق با نیازهای موجود در کشور با دقت و حساسیت بالایی بررسی کرده و سبد کالایی خود را اصلاح و در حال توسعه آن می باشد. علاوه بر این برخورد علمی و فنی با نهاده های کشاورزی، مدیران شرکت تاکید بسیار زیادی بر حفظ محیط زیست داشته و کمک به تولید محصول سالم را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.
    ضمن اینکه این شرکت در بخش تحقیقات رابطه بسیار نزدیکی با دانشگاه های معتبر و مراکز تحقیقات داخل و خارج کشور دارد.
    تیم بزرگ مهر پارسیان اکسیر با شعار “کشاورزی پایدار، رمز توسعه” هدف خود را بسط و گسترش فعالیت¬ها در جهت اعتلای کشاورزی کشور می داند.

    بستن
محصولات
استامی پراید20%اس پی
ایمیدا کلوپراید 35%اس سی
کود کلاته اگریل مس
کود سولفات آمونیوم
کود گرانوله نیترات کلسیم
KNAPSACK SPRAYER
کارت زرد جذب کننده حشرات
گانزگرین z20
کود مرغی ارگانیکا