ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۷۹۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان گلها-خیابان كاج جنوبی-خیابان فكوری-پلاك ۷
  • درباره ما : شرکت هامون بذر زرین در سال ۱۳۷۸ با توجه به تخصص مسئولین و کارشناسان مربوطه فعالیت خود را در زمینه واردات نهاده های کشاورزی نظیر، انواع کودهای ماکرو، میکرو،ارگانیک و نیز بیولوژیک آغاز نموده است. با توسعه فعالیت شرکت، اقداماتی در جهت تامین سموم کشاورزی از منابع اروپایی و آمریکایی آغاز گردید و در این زمینه شرکت‌های مشترک به نام زرین خوشه جنوب و پیراکشت شیمی اقدام به واردات سموم دفع آفا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت هامون بذر زرین در سال ۱۳۷۸ با توجه به تخصص مسئولین و کارشناسان مربوطه فعالیت خود را در زمینه واردات نهاده های کشاورزی نظیر، انواع کودهای ماکرو، میکرو،ارگانیک و نیز بیولوژیک آغاز نموده است. با توسعه فعالیت شرکت، اقداماتی در جهت تامین سموم کشاورزی از منابع اروپایی و آمریکایی آغاز گردید و در این زمینه شرکت‌های مشترک به نام زرین خوشه جنوب و پیراکشت شیمی اقدام به واردات سموم دفع آفات نباتی نمودند.

    تیم فنی شرکت هامون بذر زرین مشتمل بر ۵ نفر کارشناس کشاورزی مجرب در رشته‌های گیاه‌پزشکی(بیماری شناسی و حشره شناسی)،  خاکشناسی، اقتصاد و ترویج کشاورزی، زراعت و تغذیه بوده که در امر تحقیقات، در زمینه‌های زراعت، باغبانی، گیاه پزشکی، بیولوژی و خاکشناسی فعالیت دارند و سعی بر قرار دادن افق‌های تازه‌ پیش روی کشاورزان و کارشناسان کشاورزی دارند و در نهایت کلیه پروژه های تحقیقاتی در زمینه کاربرد کودها و سموم و بذور را همه ساله به صورت رساله آماده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

    به منظور معرفی، توسعه و ترویج محصولات جدید در فصول مناسب کشت، به برگزاری دوره‌های آموزشی برای کشاورزان پیشرو و کارشناسان با استفاده از اساتید مجرب و کارشناسان شرکت‌های تولید کننده اقدام می نماید.

    شرکت هامون بذر زرین تکیه بر تخصص و توانایی های کارشناسان خود توانست از سال ۱۳۷۸ تاکنون، نمایندگی رسمی و انحصاری شرکت‌های عمده و مطرح تولیده کننده کود و سموم نظیر مانورت اسپانیا(MANVERT)، روزیر بلژیک (ROSIER)، ممون هلند(MEMON)، سیفو ایتالیا(CIFO)، ماسو اسپانیا (MASSO)، نوردوکس نرورژ(NORDOX)، ایپروکم چین، اگرودراگون، ردسان، ویلای آفریقا و پریجات هند بدست آورد. شرکت های نامبرده، یکی از مطرح ترین برندهای محصولات کشاورزی بوده که با آخرین پیشرفت‌های نوین تکنولوژی همگام می‌باشند.

    از مهرماه سال ۱۳۹۴ کل مدیریت شرکت بهاورشیمی زیر نظر آقای عبدالجلیل زرگران قرار گرفت. تصمیم ایشان بر آن بود که بیشترین توان و توجه شرکت برکیفیت محصولات قرار داده شود و نهایت دقت در انتخاب تکنیکال های وارداتی صورت گیرد.

    با توجه به شناخته شده بودن محصولات بهاورشیمی در بازار برای آن که مشتری تفاوت در کیفیت را به خوبی درک نماید، تصمیم بر آن گرفته شد که لیبل های محصولات با طرح جدید وارد بازار شود.

    در نهایت سموم بهاورشیمی با تأییدیه از سازمان حفظ و نباتات کشور و با لیبل های جدید در بازار عرضه خواهد شد.

    همچنین لازم به ذکر است شرکت پیراکشت شیمی علاوه بر واردات سموم کشاورزی اقدام به تأسیس کارخانه با مجوزهای سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان حفظ نباتات، سازمان صنعت، معدن و تجارت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به تولید سموم دفع آفات نباتی نموده است.

    بستن
محصولات
آزومین
آهن انورتو (ENORTO Fe)
آلیادو (ALIADO)
پیریمیکس (PRIMAX)
روی 750 (ZINC 750)
ان. اس. زد 26