ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان فاطمی - خیابان باباطاهر - کوچه سهند شرقی - پلاک ۴
  • درباره ما : شرکت توسعه کشت ذرت با هدف « کوشش در ازدیاد کشت و تولید ذرت و سایر نباتات علوفه ای به منظور افزایش تولید داخلی » در سال ۱۳۶۱ تشکیل و با ایجاد نمایندگی در استانهای خوزستان ـ فارس ـ کرمانشاه و ایلام کلیه مناطق ذرت خیز در غرب و جنوب و مرکز کشور را تحت پوشش خدمات خود دارد .شرکت با داشتن پرسنل متخصص و مجرب و ۲۰  هزار متر مربع انبار سوله و ۳ هزار متر مکعب سیلو و ۳۵ دستگاه انواع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت توسعه کشت ذرت با هدف « کوشش در ازدیاد کشت و تولید ذرت و سایر نباتات علوفه ای به منظور افزایش تولید داخلی » در سال ۱۳۶۱ تشکیل و با ایجاد نمایندگی در استانهای خوزستان ـ فارس ـ کرمانشاه و ایلام کلیه مناطق ذرت خیز در غرب و جنوب و مرکز کشور را تحت پوشش خدمات خود دارد .

    شرکت با داشتن پرسنل متخصص و مجرب و ۲۰  هزار متر مربع انبار سوله و ۳ هزار متر مکعب سیلو و ۳۵ دستگاه انواع ماشین های خشک کن افقی و عمودی ، ذرت تولیدی کشاورزان را خریداری و مطابق استاندارد ملی ، خشک و بوجاری و انبار نموده و به مصرف کنندگان عرضه می نماید.این شرکت قادر است بر حسب نوع نیاز مشتریان، انواع ذرت با کیفیتهای متنوع برای مصارف دامی و صنعتی را تولید نماید .

    این شرکت با شناسائی و بررسی مستمر ارقام جدید ذرت هیبرید خارجی و انتخاب و ثبت ارقام جدید توسط موسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال کشور، بذر ذرت هیبرید جدید به کشاورزان معرفی می نماید .

    شرکت ارقام خارجی ثبت شده در کشور را در داخل کشور تولید و پس از فرآوری و بسته بندی به کشاورزان عرضه   می نماید .

    مدرنترین کارخانه فرآوری بذر ذرت در کرمانشاه احداث شده  است، این کارخانه سالانه ۷۵۰۰ تن بذر ذرت کشور را پس از خشک کردن ، فرآوری و ضدعفونی و بسته بندی   می نماید. این کارخانه با ویژگیهای منحصر به فرد ، قادر است بذور با خلوص ژنتیکی و فیزیکی بالا را در سایزهای متنوع به صورت یکنواخت ضد عفونی نموده و بذور سالم و با استاندارد بالا بسته بندی و عرضه نماید.

    شرکت توسعه کشت ذرت به کلیه کشاورزان متقاضی خدمات آموزشی و فنی  را قبل از کشت و بعد از کشت بصورت رایگان عرضه می نماید و نهاده های اختصاصی ذرت ( کود و سم ) را در سراسر کشور به کشـــــاورزان معرفی و عرضه می نماید .

    بستن
محصولات
KSC 703
کود هامون
کود مرغی
AS71
Simon
BC678