ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۸۱۷ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/leopumps
  • آدرس : تهران -سعدی شمالی -نرسیده به منوچهری -پلاک ۵۵۲
  • درباره ما : گروه تولیدی کرمانی در سال ۱۳۴۳ با همت موسس و همفکری کارشناسان با سابقه و مجرب، بعنوان یک شرکت تولیدی  صنعتی بنیانگذاری و وارد عرصه تولید فن و هواکش های صنعتی شد. در راستای توسعه فعالیت ها، در سال ۱۳۸۸ شرکت فن آوران تهویه پیام بمنظور ایجاد برند در این عرصه ثبت گردید.گسترش فعالیت شرکت فن آوران تهویه پیام در زمینۀ طراحی و ساخت کلیۀ سیستمهای تهویه صنعتی و مطبوع از قبیل هواکش های آکسیال، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه تولیدی کرمانی در سال ۱۳۴۳ با همت موسس و همفکری کارشناسان با سابقه و مجرب، بعنوان یک شرکت تولیدی  صنعتی بنیانگذاری و وارد عرصه تولید فن و هواکش های صنعتی شد. در راستای توسعه فعالیت ها، در سال ۱۳۸۸ شرکت فن آوران تهویه پیام بمنظور ایجاد برند در این عرصه ثبت گردید.
    گسترش فعالیت شرکت فن آوران تهویه پیام در زمینۀ طراحی و ساخت کلیۀ سیستمهای تهویه صنعتی و مطبوع از قبیل هواکش های آکسیال، فن سانتریفیوژ، دمنده های فشار قوی ( بلوئر ) هواساز و تصفیه کننده های هوا ، با بهره گیری از نیروهای تحصیلکرده و مستعد در عرصه مدیریتی و کارشناسی میسر گردیده که مجموعه این اقدامات در گذر زمان باعث پدید آوردن پتانسیلی فعال و قابل تقدیر درعرصه تولید ملی شده است.
    این شرکت با سپری کردن بیش از نیم قرن از فعالیت خود ، موفق به اخذ گواهینامه ها و تقدیرنامه هایی از جمله موارد زیر گردیده است:
        استاندارد ملی ایران
        گواهینامه CE اروپا
        لوح تقدیر و تندیس حمایت از مصرف کننده
        گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱
        گواهینامه رضایت مندی مشتری  ISO ۱۰۰۰۴ - ISO ۱۰۰۰۲


    بستن
محصولات
پمپ سانتریفیوژ بشقابی معمولی (ACm)
پمپ لجن کش چدنی (XSP)
پروانه پمپ عمودی طبقاتی
لوازم جانبی پمپ
موتور پمپ دیزل (LDP)
پمپ سانتریفیوژ استیل فلنج دار (XZS)