ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ولیعصر - حد فاصل خیابان شهید بهشتی و مطهری - کوچه شجاعی - پلاک ۱۴
  • درباره ما : با بهره گیری از توان متخصصین باتجربه در صنعت سیستم های پمپ و انتقال سیالات، در زمینه ارائه و تامین سیستم های پمپاژ به عنوان نماینده رسمی و انحصاری کلیه محصولات کمپانی هایSea-Landایتالیا و CNPچین و E-techایتالیا و Tsurumi ژاپن در ایران فعالیت می نماید. سابقه همکاری، آشنایی و تجربه سال ها فعالیت با معتبرترین شرکت های داخلی و بین المللی سازنده سیستم های پمپاژ و همچنین شناخت نیاز و بازار کشو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با بهره گیری از توان متخصصین باتجربه در صنعت سیستم های پمپ و انتقال سیالات، در زمینه ارائه و تامین سیستم های پمپاژ به عنوان نماینده رسمی و انحصاری کلیه محصولات کمپانی هایSea-Landایتالیا و CNPچین و E-techایتالیا و Tsurumi ژاپن در ایران فعالیت می نماید. سابقه همکاری، آشنایی و تجربه سال ها فعالیت با معتبرترین شرکت های داخلی و بین المللی سازنده سیستم های پمپاژ و همچنین شناخت نیاز و بازار کشور موجب ارائه انواع خدمات گوناگون به ارگان ها، موسسات و شرکت های معظم کشور از سوی این شرکت شده است.

     مصرف کنندگان اقلام صنعتی با توجه به تخصصی بودن کالاهای مورد نیاز همواره نیازمند دریافت اطلاعات صحیح جهت تصمیم گیری در طراحی سیستم ها می باشند. لذا این مجموعه در نظر دارد تا با ارائه خدمات نظام مند، دغدغه مصرف کنندگان را در تامین کالای مناسب برطرف نماید. این شرکت مفتخر است تا با هدف هم راستا نمودن نیازهای فنی، تامین بازار مصرفی صنعتی و خانگی، و پوشش همه جانبه خدمات پس از فروش، اقدام به ارائه خدمات ذیل نماید :

         ارائه خدمات فنی مهندسی و طراحی در زمینه سیستم های پمپاژ
        عرضه سیستم های پمپاژ با در نظر گرفتن استانداردهای کیفی لازم
        عرضه محصولات با در نظر گرفتن موازنه کیفیت و قیمت و بهره گیری از مزیت های نسبی تولید کنندگان
        عرضه محصولات با ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات
        ارائه مطالب و آموزش های لازم جهت بهره گیری هرچه بهینه تر از محصولات و ...

    بستن
محصولات
الکتروپمپ محیطی
الکتروپمپ طبقاتی عمودی
الکتروپمپ سانتریفیوژ دو پروانه
الکتروپمپ سانتریفیوژ دو پروانه (تکنو پلیمر)
الکتروپمپ سانتریفیوژ تک پروانه 2
الکتروپمپ خودمکش (رینگ مایع)