ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان پاسداران- بهستان هشتم- پلاک ۱- طبقه ششم
  • درباره ما : شرکت آبتین با هدف تامین محصولات نوین و ارائه خدمات ویژه در سایه رضایت مشتری با تمامی توان و تجربه خود گام به عرصه گذاشته و در این راستا با سازمان­ها، پروژه­ها و صنایع بزرگ همکاری نموده است و تجربیات واطلاعات به روز خود را در اختیار مدیران و مهندسین محترم قرار می­دهد.آبتین با متخصصین مجرب و توانمند خود در راستای ارائه خدمات نوین با ویژگی­های منحصر به فرد از جمله ارائه خدما ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آبتین با هدف تامین محصولات نوین و ارائه خدمات ویژه در سایه رضایت مشتری با تمامی توان و تجربه خود گام به عرصه گذاشته و در این راستا با سازمان­ها، پروژه­ها و صنایع بزرگ همکاری نموده است و تجربیات واطلاعات به روز خود را در اختیار مدیران و مهندسین محترم قرار می­دهد.
    آبتین با متخصصین مجرب و توانمند خود در راستای ارائه خدمات نوین با ویژگی­های منحصر به فرد از جمله ارائه خدمات قبل و پس از فروش متفاوت در ارائه بهترین و موثرترین راه جهت افزایش رضایت مشتریان محترم همواره در تلاش است.
    معیارهای شرکت آبتین
    ۱-    مشتری مداری
    ۲-    مسئولیت پذیری
    ۳-    دانش فنی و تکنیکال روز
    ۴-    تجربه کافی و مناسب
    ۵-    ارائه مناسب ترین راهکارها
    ۶-    ارائه خدمات پس از فروش متفاوت
    شرکت آبتین با مسئولیت پذیری ، تکیه بر دانش فنی و تکنیکال و با تجربیات خود در سال­های متمادی به جرات یکی از برترین شرکت های حال حاضر می­باشد. ارائه خدمات و راهکارهای مناسب یکی از مهم ترین و برترین ویژگی یک محصول معتبر است، آبتین با این خصوصیت منحصر به فرد موجودیت خود را به تحقق رسانده و در این حیطه ایفای نقش می­کند. از این رو آبتین تنها یک فروشنده نیست، بلکه ضامن خرید شماست.
    معرفی بخش­های شرکت آبتین
    ۱-    واحد فنی و مهندسی
    ۲-    واحد فروش و بازاریابی
    ۳-    واحد توزیع
    ۴-    واحد بازرگانی
    ۵-    واحد مالی
    ۶-    واحد خدمات پس از فروش
    ۷-    واحد روابط عمومی

    بستن
محصولات
پمپ­های سیرکولاتور UPS 100&200
پمپ­های سانتریفیوژ عمودی-طبقاتی CR, CRI, CRN
پمپ­های زمینی-طبقاتی CM
پمپ­های زمینی تک پروانه NB & NK
پمپ های با فشار کاری فوق العاده بالا BME
پمپ های شناور SP