ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – خیابان سعدی جنوبی – روبروی تالار بورس – مجتمع تجاری اداری سعدی – طبقه اول – واحد ۱۱۲
  • درباره ما :  آب نیرو مرجع تخصصی تجهیزات صنعتـی به عنوان یکی از واردکنندگان و تأمین کنندگان انواع محصولات صنعتی از جمله پمپ و بوستر پمپ های آبرسانی، پمپ صنعتی و نفتی، تجهیزات شبکه های انتقال و PIPING، کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده، سیستم های فیلتراسون، سیستم های آبیاری تحت فشار، مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب، لوله پلی اتیلن و … می باشد. این گروه با بهره گیری از نیروهای ارشد فنی و مهندسی خ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

     آب نیرو مرجع تخصصی تجهیزات صنعتـی به عنوان یکی از واردکنندگان و تأمین کنندگان انواع محصولات صنعتی از جمله پمپ و بوستر پمپ های آبرسانی، پمپ صنعتی و نفتی، تجهیزات شبکه های انتقال و PIPING، کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده، سیستم های فیلتراسون، سیستم های آبیاری تحت فشار، مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب، لوله پلی اتیلن و … می باشد. این گروه با بهره گیری از نیروهای ارشد فنی و مهندسی خود محصولاتی با کیفیت بالا و منطبق بر استانداردهای جهانی ارائه نموده است. امیدواریم که توانسته باشیم گام های نوینی در عرصه صنعت ملی و بین المللی کشورمان برداشته باشیم.

    شرکت آب نیرو با توجه به داشتن بخش فني ، مهندسي و ساخت توانمند قادر به برطرف نمودن نيازهاي خاص مشتريان خود در زمينه هاي مختلفي نظير نفت، ‌گاز،‌ پتروشيمي، نيروگاهي، صنايع چوب وكاغذ و بسياري صنايع ديگر مي باشد كه در اين راستا با شركت هاي بزرگي نظير پالايشگاههاي نفت و گاز ، پتروشيمي ها ، بهره برداريهاي نفت و گاز و … در حال همكاري مي باشد .

    اين شركت جهت رسيدن به اهداف خود با ديدگاه برقراری ارتباط و همکاری با ساير شرکتهای فعال در زمينه طراحی و ساخت پمپ در سراسر جهان معتقد است که در همکاريهای مجموعه ها که در يک راستا فعاليت دارند می توان به نتايج بهتر وسريعتر دست يافت و از اين رو با انعقاد قرارداد با ساير شرکتها به توانمندي خود افزوده و خواهد افزود.

    بستن
محصولات
پمپ پیستونی
پمپ استیل
پمپ آب جتی
پمپ شناور آب
پمپ سیرکولاتور خطی و زمینی
کارواش خانگی هیوندای