ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۲۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان شهید بهشتی-خیابان صابونچی -خیابان نهم -پلاک ۴۴
  • درباره ما :  با عنايت و لطف خداوند و با بهره گيري از كارشناسان توانمند داخلي، مشاوران دانشگاهي و بهره جستن ازدانش متخصصين خارج از كشور شركت دنا صنعت در سال ۱۳۷۱ درتهران تأسيس گرديد.خرسنديم كه اعلام نمائيم دراين سالهاي پرفراز و نشيب توانسته ايم تا حد زيادي به اهداف شركت كه تأمين ايمني وامنيت وتسهيل روش كار و زندگي مردم به منظور ارتقاي آرامش خاطر آنهاست، نائل آمده و سهم بزرگي از خدمت‌‌ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

     با عنايت و لطف خداوند و با بهره گيري از كارشناسان توانمند داخلي، مشاوران دانشگاهي و بهره جستن ازدانش متخصصين خارج از كشور شركت دنا صنعت در سال ۱۳۷۱ درتهران تأسيس گرديد.
    خرسنديم كه اعلام نمائيم دراين سالهاي پرفراز و نشيب توانسته ايم تا حد زيادي به اهداف شركت كه تأمين ايمني وامنيت وتسهيل روش كار و زندگي مردم به منظور ارتقاي آرامش خاطر آنهاست، نائل آمده و سهم بزرگي از خدمت‌‌ رساني و ارتقاء سيستم‌هاي ايمني و حفاظتي را به خود اختصاص دهيم. بهره‌ گيري از جديدترين تجهيزات و تكنولوژي روز جهان  و رعايت استانداردهاي مرتبط و ارتقاء كيفي خدمات در زمينه سيستم‌هاي ايمني و حفاظتي از نقاط قوت و اصولي است كه در تمامي مراحل مدنظر مؤسسان اين شركت از بدو تأسيس تاكنون بوده است و برهمين اساس تلاش برآن شده است تا محصولات ارائه شده توسط اين شركت از استاندارد و سطح كيفي بالايي برخوردار باشند.
    در اين مجموعه به محصولات قابل عرضه توسط اين شركت اشاره مي‌گردد و مديريت وهمكاران با تجربه شركت در بخش‌هاي فروش و فني و اداري اميدوارند با در اختيار داشتن انحصار ارائه برخي از محصولات ايمني وحفاظتي روز جهان در جمهوري اسلامي ايران از اين طريق شركت‌هاي همكار و مصرف كنندگان محترم را در زمينه انتخاب تجهيزات مورد نياز ياري نمايند.

    بستن
محصولات
اطفاء حریق آیروسل
دتکتور خطي DLFBeI
گاز پاک
دربهاي حفاظتي و ضد حريق
تكنولوژي بازرسي افراد با استفاده از منبع ايكس‌ري
دوربین GCA-B0002B