ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۰۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- تقاطع سهروردی شمالی و شهید قندی-پلاک ۷۳۵ - واحد ۶
  • درباره ما : شركت ساختار انرژی ژرف فعالیت خود را از سال  ۱۳۸۷ در زمینه سیستم های اطفاء و اعلام حریق و همچنین تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی آغاز نموده است. شركت ساختار انرژی ژرف با به كارگيري كارشناسان مجرب داخلي توانسته است خود را بعنوان يكي از  شركتهاي مجري سيستمهاي ايمني و سيستمهاي اعلان و اطفاء حريق معرفي نمايد و خدمات خود را از قبيل مشاوره ، برگزاري كلاسهاي آموزشي مدون ، طراحي، تامین و اجر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت ساختار انرژی ژرف فعالیت خود را از سال  ۱۳۸۷ در زمینه سیستم های اطفاء و اعلام حریق و همچنین تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی آغاز نموده است.

    شركت ساختار انرژی ژرف با به كارگيري كارشناسان مجرب داخلي توانسته است خود را بعنوان يكي از  شركتهاي مجري سيستمهاي ايمني و سيستمهاي اعلان و اطفاء حريق معرفي نمايد و خدمات خود را از قبيل مشاوره ، برگزاري كلاسهاي آموزشي مدون ، طراحي، تامین و اجراء سيستمهاي مختلف ايمني و امنيتي بر اساس استانداردهاي معتبر بين المللي به شركتها ، كارخانجات ، ادارات و ساختمانها ارائه نمايد.

    این شرکت به منظور ارائه خدمات بهتر به کارفرمایان خود از سال ۱۳۹۲ اقدام به تولید و ساخت تجهیزات آتش نشانی و اطفاء حریق نموده است.

    شرکت ساختار انرژی ژرف، با کادری مجرب، در تلاش است تا بتواند منشاء خدماتی ارزنده باشد.

    بستن