ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خیابان سهروردی - خیابان آزادی - پلاک ۱
  • درباره ما : شرکت ورلد سحر یک شرکت ثبت شده در ژاپن می باشد . سحر دارای بیست سال سابق تجارت میان ژاپن و خاور میانه بوده و رابطه بسیار گرمی با ایران داشته است. شرکت ورلد سحر در زمینه های مختلفی فعالیت نموده و هدف اصلی آن تقویت روابط تجاری میان ایران و ژاپن می باشد. این دو کشور که پیشینه روابط سیاسی و اجتماعی و اقتصادی بسیار طولانی با یکدیگر دارند ، در حال حاضر نیز روابط استراتژیک بسیار بلند مدتی را نیز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ورلد سحر یک شرکت ثبت شده در ژاپن می باشد . سحر دارای بیست سال سابق تجارت میان ژاپن و خاور میانه بوده و رابطه بسیار گرمی با ایران داشته است.
    شرکت ورلد سحر در زمینه های مختلفی فعالیت نموده و هدف اصلی آن تقویت روابط تجاری میان ایران و ژاپن می باشد. این دو کشور که پیشینه روابط سیاسی و اجتماعی و اقتصادی بسیار طولانی با یکدیگر دارند ، در حال حاضر نیز روابط استراتژیک بسیار بلند مدتی را نیز ترتیب داده اند.
    با توجه به بهبود روابط ایران با کشور های صنعتی و رشد اقتصادی ایران و پیش بینی های انجام شده امید به اینست که بازرگانی با ایران رشد چشمگیری نماید.
    ورلد سحر دارای امکانات بالایی در کشور ژاپن می باشد و تجربه خوبی در جامعه ژاپن در زمینه تجاری و حقوقی دارد. از اینرو از کلیه شرکتهای ایرانی برای همکاری در واردات و صادرات کالا و خدمات بین دو کشور ایران و ژاپن محترمانه دعوت
    می نماییم.

    بستن