ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۳۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد-بزرگراه آسیایی-آزادی۱۳۳- خیابان اول- سمت راست-پ۲۱
  • درباره ما : شرکت تولیدی-بازرگانی متین ایده شرق با هدف ایجاد تغییر و تحول سازنده در سطح مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک در مردادماه ۱۳۸۳ توسط مهندس سید مرتضی فرحمند در مشهد مقدس و با توکل برایزد یکتا پایه گذاری شد.اولین گروه تولیدات این شرکت ماکت های کمک آموزشی-کارتونی بود که اکنون در بیش از ۲۳۰ طرح مختلف تولید و عرضه می شود. در سال۱۳۸۵ محصولات چوبی مانند: کتابخانه و جالباسی به تولیدات آن اضافه شد و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی-بازرگانی متین ایده شرق با هدف ایجاد تغییر و تحول سازنده در سطح مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک در مردادماه ۱۳۸۳ توسط مهندس سید مرتضی فرحمند در مشهد مقدس و با توکل برایزد یکتا پایه گذاری شد.
    اولین گروه تولیدات این شرکت ماکت های کمک آموزشی-کارتونی بود که اکنون در بیش از ۲۳۰ طرح مختلف تولید و عرضه می شود. در سال۱۳۸۵ محصولات چوبی مانند: کتابخانه و جالباسی به تولیدات آن اضافه شد و از سال ۱۳۸۶ عرضه تجهیزات بازی پلی اتیلنی در دستور کار شرکت قرار گرفت. در سال ۱۳۸۷ عرضه انواع کفپوش و دیوارپوش نیز آغاز شد و در ادامه تولید و عرضه محصولات فایبر گلاس و فلزی نیز در این مجموعه شروع شد.
    در سال ۱۳۹۱ دومین برند این شرکت با عنوان (سورنا) پایه ریزی شد که هدف آن طراحی و تولید تجهیزات مبلمان شهری و باغی می باشد. در ادامه و پس از تحقیق فراوان از ابتدای سال ۱۳۹۲ نسبت به طراحی و تولید انبوه بلوکهای آموزشی-تفریحی اقدام شد که باعث ایجاد تحولی تازه در بازار یکنواخت تجهیزات مهدکودکی گردید و با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه گشت. همچنین در این سال سومین برند تجاری این شرکت تحت عنوان (سپنتا) با هدف طراحی و تولید استندهای فروشگاهی پایه ریزی شد.شایان ذکر است که در سال ۱۳۸۱ نیز فعالیت هایی در این خصوص انجام شده بود که نهایتا منجر به طراحی و تولید استند تبلیغاتی شرکت شهد ایران گردید.
    شرکت متین ایده از همان ابتدای فعالیت، تحقیق و توسعه مداوم و نیاز سنجی بازار و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرارداد و همواره براساس آخرین تغییرات در سرفصلهای آموزشی و خلا موجود در بازارهای هدف، اقدام به طراحی و تولید انبوه محصولات مختلف نموده است.

    اکنون بعد از قریب به یک دهه فعالیت در این زمینه مفتخر هستیم که:
    به عنوان اولین طراح و تولیدکننده انواع ماکت های آموزشی-کارتونی به معنای واقعی کلمه، کاملترین طیف تجهیزات مرتبط با مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک اعم از:
              دکوراسیون چوبی، تزئینات هدفمند، تجهیزات بازی و... را در اختیار هموطنان گرامی قرار می دهیم.
    محصولات ما حاصل فکر، ایده، خلاقیت و نیروی جوانان ایرانی است . به جای تولیدات چینی که غالبا با قیمت های گزافی نیز در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد، با افتخار تولیدات مشابه خود را با طراحی متفاوت و بهایی بسیار کمتر از اجناس چینی در اختیار مشتریان قرار می دهیم.
    بالغ بر ۲۵۰۰ مرکز مختلف اعم از: مهدهای کودک - مراکز پیش دبستانی - دارالقرآن - خانه بازی و.... از خدمات مشاوره ای و محصولات متین ایده استفاده نموده اند.
    با رعایت اصول
          *مشتری مداری،
          *ایجاد تنوع فراوان در سبد کالایی محصولات خود،
          *به روز رسانی مداوم تولیدات
          *و عرضه سراسری و انبوه آن در سرتاسر ایران ،
    متین ایده تبدیل به برندی خوشنام، شناخته شده و مطرح گشته است.
    تیم مشاوران ما با پشتوانه سالها تجربه آمادگی دارند تا در اسرع وقت بهترین گزینه ها را در اختیار شما قرار دهند.
    انجام مشاوره اختصاصی و بازدید از محل در سراسر ایران توسط مدیر عامل شرکت متین ایده شرق مهندس فرحمند (کارشناس ارشد طراحی صنعتی) با تعیین وقت قبلی

    بستن
محصولات
استخر توپ
ماشین و موتور
بازیهای تعادلی
بلوکهای اسفنجی
تونل
تجهیزات شهربازی