ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بلوار اندرزگو
  • درباره ما : با استعانت از خداوند یکتا شرکت ایده آل در سال ۱۳۸۸ با هدف فعالیت بر روی محصولات شیمیایی ساختمانی وهمچنین حرکت به سمت فن آوری های نوین در این صنعت شکل گرفت. این شرکت در سال ۱۳۹۳ موفق شد نمایندگی محصولات سیلیکونی شرکت KCC کره جنوبی که یکی از پیشگامان صنعت سیلیکون دنیا است را دریافت نماید.  همچنین شرکت ایده آل سعی دارد تا با ایجاد روابط دو طرفه بر پایه اعتماد وهمکاری با شرکت KCC بتواند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با استعانت از خداوند یکتا شرکت ایده آل در سال ۱۳۸۸ با هدف فعالیت بر روی محصولات شیمیایی ساختمانی وهمچنین حرکت به سمت فن آوری های نوین در این صنعت شکل گرفت. این شرکت در سال ۱۳۹۳ موفق شد نمایندگی محصولات سیلیکونی شرکت KCC کره جنوبی که یکی از پیشگامان صنعت سیلیکون دنیا است را دریافت نماید.  همچنین شرکت ایده آل سعی دارد تا با ایجاد روابط دو طرفه بر پایه اعتماد وهمکاری با شرکت KCC بتواند پشتیبانی وگارانتی کالاهای مورد نظر را در بهترین سطح جهت صنعتگران وشرکتهای مصرف کننده ارائه نماید. امید است تا با ارائه خدمات فوق بتوانیم در کنار صاحبان صنعت این کشور باشیم وسهم خود را در ابادانی ایران عزیز ادا کنیم .
    شرکت ایده آل با عنوان نماینده شرکت KCC Silicone کره جنوبی برای اولین بار در ایران اقدام به فروش کلیه مواد اولیه سیلیکونی  (شامل روغن ها - پلیمرها وامولشن ها ) ومواد نیمه آماده سیلیکونی  (شامل LSR - HTV - RTV ) و محصولات نهایی ( شامل درزگیرهای ساختمانی ) نموده است . این شرکت سعی دارد تا با ایجاد رابطه تکنیکال بین شرکت KCC وشرکتهای داخلی روند رو به رشد این صنعت را در ایران هموار سازد.

    بستن
محصولات
لاستیک های سیلیکونی مایع
کوپلیمر پیوندی پلی دی متیل سیلوکسان
لاستیک های سیلیکونی مایع
درزگیر های عمومی SL907
درزگیرهای مقاوم