ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -بلوار میرداماد -خیابان شمس تبریزی جنوبی -کوچه رامین -پلاک ۱۶ -واحد ۲
  • درباره ما :  شرکت اشیان آرای شرق از سال ۸۶ با هدف تولید و واردات محصولات متنوع ساختمانی از قبیل درب ضد سرقت ، درب ضد حریق ، درب آسانسور، درب های اتاقی ، صنایع چوبی و فینگرجوینت و سیستم های امنیتی و با چشم انداز ارتقاء تولید ملی و جلب رضایت مشتری پا به عرصه تجارت وتولید نهاد و در تلاش است تا با برندهای خارجی در کیفیت ، دقت و به روزبودن تکنولوژی رقابت نماید . این شرکت هم اکنون به عنوان اولین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

     شرکت اشیان آرای شرق از سال ۸۶ با هدف تولید و واردات محصولات متنوع ساختمانی از قبیل درب ضد سرقت ، درب ضد حریق ، درب آسانسور، درب های اتاقی ، صنایع چوبی و فینگرجوینت و سیستم های امنیتی و با چشم انداز ارتقاء تولید ملی و جلب رضایت مشتری پا به عرصه تجارت وتولید نهاد و در تلاش است تا با برندهای خارجی در کیفیت ، دقت و به روزبودن تکنولوژی رقابت نماید .
     این شرکت هم اکنون به عنوان اولین تولیدکننده درب ضد سرقت فلزی و چوب های فینگر جوینت در ایران و همچنین تولید و واردات درب ضد سرقت و طرح ترک و ترکیه ای فعالیت می نماید . ac
    درب ضد سرقت به سبک جدید اولین بار در سال ۱۳۸۵ وارد ایران شد و شرکت آشیان آرای شرق یکی از اولین واردکنندگان درب ضد سرقت به ایران بود . درحال حاضر درب ضد سرقت در دو نوع درب ضد سرقت طرح چینی و طرح ترکیه در ایران تولید و یا وارد می شود که مشخصات فنی هرکدام به شرح زیر می باشد :
    الف) درب ضد سرقت طرح چینی :
    این نوع درب در دو نوع دربهای تمام فلز و دربهای فلزی با رویه ام دی اف پرسی ارائه می گردد که مشخصات فنی هرکدام از مدلها در قسمت مربوطه ارائه شده است .
    ب) درب ضد سرقت طرح ترکیه ای :
    این نوع درب فقط با فرم لنگه و چهارچوب فلزی بوده که دارای لنگه ای با رویه ی ام دی اف روکش چوب ساده، روکش چوب برجسته ، روکش پی وی سی و روکش ملامینه (هایگلاس) می باشد.
    تفاوت عمده درب های ضدسرقت طرح ترکیه و طرح چینی شامل موارد ذیل می باشد :

    ۱ )لولای دربهای ضدسرقت چینی مخفی است حال آنکه دربهای ضدسرقت ترکیه ای لولای معمولی دارد

    ۲)قفل های دربهای ضدسرقت ترکیه ای عمدتاً دو قفل مجزا بوده و برخی به صورت مولتی لاک می باشد حال آنکه قفلهای دربهای ضدسرقت چینی تماماً به صورت یکپارچه باز و بسته می شود .

    ۳)رویه ی لنگه ی دربهای ضدسرقت چینی به صورت پرسی ساخته می شود ولی لنگه دربهای ضدسرقت ترکیه ای به صورت کشوئی جا رفته و به لنگه متصل می شود . دربهای ضد سرقت طرح ترکیه و طرح چینی را می توان با وجه تمایزهای فوق از هم تشخیص داد

    بستن
محصولات
درب ضد سرقت ترک سی ان سی کد F-905
درب ضد سرقت ترک سی ان سی کد F-1615
درب ضد سرقت ترک سی ان سی کد F-6715
درب داخلی (اتاقی) کد a-d-15
درب آسانسور لولایی کد E-102
دزد گير درب با قابليت ارسال پيامك و آژير همزمان (GSM)