ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شریعتی-نبش خیابان دولت برج نگین دولت-طبقه ۱۰-واحد ۱۰۱
  • درباره ما : بازرگانی اسدالهی  ارائه دهنده دربهای ایمنی با برند Deco Door ( دکودر ) بر اساس اندازه های استاندارد و سفارشی از کشور ترکیه می باشد.تولید دربهای داخلی ، سرویس ، کمدی ، MDF , HDF ، تمام چوب و دربهای لابی بسیار زیبا با رنگهای آلمانی و طرح های لوکس در سطح اروپایی .ضمن پیروی از استانداردهای بین المللی از فنون خاص بهره گرفته شده است که در این راستا با در نظر گرفتن مشتری گرایی و خلاقیت در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بازرگانی اسدالهی  ارائه دهنده دربهای ایمنی با برند Deco Door ( دکودر ) بر اساس اندازه های استاندارد و سفارشی از کشور ترکیه می باشد.

    تولید دربهای داخلی ، سرویس ، کمدی ، MDF , HDF ، تمام چوب و دربهای لابی بسیار زیبا با رنگهای آلمانی و طرح های لوکس در سطح اروپایی .

    ضمن پیروی از استانداردهای بین المللی از فنون خاص بهره گرفته شده است که در این راستا با در نظر گرفتن مشتری گرایی و خلاقیت در محصولات و تنوع بسیار زیاد در طرح های زیبا و قیمت مناسب همواره مدرن و مطابق با تکنولوژی روز دنیا.

    بازرگانی اسدالهی رضایت مشتریان را در سرلوحه اهداف خود قرار خواهد داد.

    با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت و با ارائه خدماتی گسترده مشاوره ، کارشناسی ونصب در خدمت مشتریان عزیز و سازندگان محترم می باشد.

    بستن