ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۷۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-کاشان-شهرک صنعتی امیرکبیر
  • درباره ما : شرکت تولیدی و صنعتی  دوچرخه و موتورسیکلت زمرد کویر با شماره ثبت ۲۳۱۲ و در تاریخ۲۸/۰۳/۱۳۸۱  با هدف  اشتغال زایی و استفاده از نیروهای جوان و خلاق  تولید و مونتاژ انواع موتورسیکلت با نام ها و برندهای تجاری زمرد و عقیق فعالیت خود  را درشهرستان کاشان آغاز نمود.  این واحد تولیدی با استفاده از تکنولوژی برتر و دانش فنی روز و بهره گیری از تجربیات افراد زبده  و ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی و صنعتی  دوچرخه و موتورسیکلت زمرد کویر با شماره ثبت ۲۳۱۲ و در تاریخ۲۸/۰۳/۱۳۸۱  با هدف  اشتغال زایی و استفاده از نیروهای جوان و خلاق  تولید و مونتاژ انواع موتورسیکلت با نام ها و برندهای تجاری زمرد و عقیق فعالیت خود  را درشهرستان کاشان آغاز نمود.

     این واحد تولیدی با استفاده از تکنولوژی برتر و دانش فنی روز و بهره گیری از تجربیات افراد زبده  و به کاربردن قطعات مرغوب و منطبق با استانداردهای  ملی  و طی نمودن آزمون های آلایندگی با سربلندی ، موفق به اخذ استاندارد لازم از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و  مراکز تحقیقات آلایندگی خودرو گردیده است.

     مدیران این شرکت در ابتدای سال ۱۳۹۳ بر آن شدند تا با راه اندازی وتولید دوچرخه برای سنین علاوه بر ایجاد فضایی شاد و سالم محیطی بدون آلودگی را برای هم میهنان عزیز فراهم آورند.

     کوشش ما بر آن است تا با حفظ و بهبود روزافزون کیفیت، نوآوری ، خلاقیت و  پاسخگویی و نیز مسئولیت پذیری در تمام سطوح اعم از اداری و تولیدی رضایت مشتریان عزیزمان را جلب نموده و قطعا نظرات سازنده و انتقادهای راهبردی شما عزیزان درکلیه زمینه در نظر گرفته خواهد شد.

    ويژگي‌ و برتري‌هاي محصولات و خدمات اين شركت را مي‌توان به شرح ذيل اشاره نمود

    مدیریت قوی و امکان برقراری ارتباط مستقیم با مدیران ارشد

    بیش از صدوپنجاه نمايندگي فعال در سطح كشور

    فني‌ترين متخصصين  درحوزه تولید

    كيفيت‌ بالا و قیمت متناسب با کیفیت


    بستن