ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بلوار کشاورز- نرسیده به جمالزاده - ساختمان کوثر- طبقه ۴
  • درباره ما : کمپانی سمعک ویدکس با بیش از نیم قرن تجربه ، از پیشگامان طراحی و تولید جدیدترین سمعک های دیجیتال در دنیا بوده است .امروزه با بهره گیری از تکنولوژی مدرن و فناوری روز دنیا گامی جدید در زمینه عرضه سمعک های هوشمند و وایرلس برداشته است. با ارائه محصولات جدید و خدمات منحصر به فرد خود از قبیل ۲ سال گارانتی بی قید و شرط بین المللی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش توانسته است رضایت خاطر کامل استفاده کنند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کمپانی سمعک ویدکس با بیش از نیم قرن تجربه ، از پیشگامان طراحی و تولید جدیدترین سمعک های دیجیتال در دنیا بوده است .امروزه با بهره گیری از تکنولوژی مدرن و فناوری روز دنیا گامی جدید در زمینه عرضه سمعک های هوشمند و وایرلس برداشته است. با ارائه محصولات جدید و خدمات منحصر به فرد خود از قبیل ۲ سال گارانتی بی قید و شرط بین المللی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش توانسته است رضایت خاطر کامل استفاده کنندگان را فراهم سازد.

    نمایندگی انحصاری شرکت ویدکس دانمارک در کشور ایران به نام ویدکس ایران (پرشیا سمعک ) از سال ۱۳۷۸ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و با داشتن بیش از ۲۰۰ نمایندگی معتبر در سراسر ایران و ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی بی قید و شرط بین المللی توانسته است گامی هرچند کوچک در راستای ارائه خدمات به مددجویان عزیز بردارد .

    بستن
محصولات
سمعکUNIQUE110
سمعکUNIQUE220
سمعکUNIQUE330
سمعکUNIQUE440
سمعکUNIQUE30
سمعکDREAM110
سمعکDREAM220
سمعکDREAM330
سمعکDREAM440
سمعکDREAM30
سمعکMIND220
سمعکMIND330
سمعکMIND440
سمعکMENU10
سمعکMENU PLUS
سمعکbeyond110
سمعکBeyond220
سمعکBeyond440
سمعک EVOKE110
سمعک EVOKE220
سمعک EVOKE330
سمعک EVOKE440
سمعک EVOKE440
باتری سمعک
رابط تلفن ویژه سمعک وایرلس
ریموت کنترل ویژه سمعک وایرلس
رابط بلوتوثی ویژه سمعک وایرلس
ریموت کنترل ویژه سمعک MIND