ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۹۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -بالاتر از میدان ولیعصر -جنب کوچه روشن -پلاک ۱۸۰۲ -طبقه ۳
  • درباره ما : شرکت یکتا تجهیز البرز از پیشتازان طراحی ، تولید و واردات تجهیزات نوین  پزشکی و توانبخشی  می باشد. این شرکت با بیش از ۱۵ سال سابقه و با به کارگیری روش های بهینه استفاده از متخصصین و مهندسین مجرب و کارآزموده و با اتکا به قدرت واحد تحقیق و توسعه و توجه به رضایت مشتریان موفق به ارائه تکنولوژی های برتر در زمینه تجهیزات پزشکی و توانبخشی گردید و با ارائه محصولات و خدماتی با کیفیت جهان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت یکتا تجهیز البرز از پیشتازان طراحی ، تولید و واردات تجهیزات نوین  پزشکی و توانبخشی  می باشد. این شرکت با بیش از ۱۵ سال سابقه و با به کارگیری روش های بهینه استفاده از متخصصین و مهندسین مجرب و کارآزموده و با اتکا به قدرت واحد تحقیق و توسعه و توجه به رضایت مشتریان موفق به ارائه تکنولوژی های برتر در زمینه تجهیزات پزشکی و توانبخشی گردید و با ارائه محصولات و خدماتی با کیفیت جهانی و با به کارگیری روش های نوآورانه در زمینه های مختلف پزشکی و توانبخشی و کسب نمایندگی های انحصاری بسیاری از کمپانی های بین المللی به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های منطقه شناخته شد .

    این شرکت با ارائه خدمات به روز ، شبکه توزیع گسترده در سراسر کشور و مدیریت دقیق و بلادرنگ زنجیره تامین ( SCM ) موفق شده تا سهم چشمگیری از ظرفیت بازار را از آن خود کند و همواره در مسیر توسعه بازار و محصول در این صنعت رشد قابل توجهی را احراز نماید .

    بستن
محصولات
سمعک اوپا
سمعک OLe
سمعک Evok
سمعک Claret
سمعک MONET