ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -میدان فاطمی-ابتدای خیابان جویبار-کوچه میرهادی شرقی-پلاک ۲۳-واحد ۴
  • درباره ما : شرکت سیما پژواک ماندگار نماینده انحصاری شرکت میکروسون اسپانیا در ایران (microson برترین و تنها تولید کننده سمعک در اسپانیا از سال ۱۹۴۹ م) تمامی مراحل تولید و مونتاژ سمعک های میکروسون بر پایه تکنولوژی روز دنیا و در کشور اسپانیا صورت می پذیرد .این شرکت با تکیه بر دانش، تعهد و تجربه هیئت مدیره خود در زمینه توانبخشی شنیداری و به مدد متخصصان دانشگاهی تشکیل و توانست مجموعه ای از افراد دلس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سیما پژواک ماندگار نماینده انحصاری شرکت میکروسون اسپانیا در ایران (microson برترین و تنها تولید کننده سمعک در اسپانیا از سال ۱۹۴۹ م)
     تمامی مراحل تولید و مونتاژ سمعک های میکروسون بر پایه تکنولوژی روز دنیا و در کشور اسپانیا صورت می پذیرد .

    این شرکت با تکیه بر دانش، تعهد و تجربه هیئت مدیره خود در زمینه توانبخشی شنیداری و به مدد متخصصان دانشگاهی تشکیل و توانست مجموعه ای از افراد دلسوز و آگاه به امر معلولین و توانخواهان کم شنوا را گرد هم آورد تا متناسب با نیاز جامعه هدف، در نظر گرفتن مصالح شرکت و رعایت انصاف مجموعه ای از خدمات مطلوب را ارائه نماید.

    بخشهای مختلف این شرکت شامل :
    - لابراتوار مجهز که زیر نظر کمپانی میکروسون راه اندازی و تجهیز گردیده است و علاوه بر بازدید سالانه توسط متخصصان شرکت میکروسون ملزم به ارائه گزارشات مونتاژ سمعک های درون گوشی به کمپانی می باشد.
    - خدمات پس از فروش که علاوه بر گارانتی بی چون و چرا، به مدت ۱۰ سال تامین قطعات را بعهده دارد . پرسنل این بخش در کمپانی میکروسون در بارسلونای اسپانیا آموزش دیده و موظف به ارائه گزارش خدمات انجام شده به کمپانی مذکور می باشند.
    - بخش فروش که مسئولیت فروش به اشخاص حقیقی و حقوقی را بعهده دارد.


    - بخش IT ، آموزش و روابط عمومی که به روز رسانی وب سایت ، پشتیبانی آنلاین مشتریان و برنامه ریزی کارگاههای آموزشی و سمینارهای استانی و ملی و همچنین ارتباط و تبادل اطلاعات در این زمینه را به عهده دارد.

    بستن