ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان جمهوری-نبش خیابان شیخ هادی-پلاک ۵۳ قدیم-۸۴۲ جدید
  • درباره ما : محصولات سونی، با بیش از نیم قرن سابقه، یکی از اولین و بزرگترین مراکز پیشرو در امر عرضه محصولات این برند جهانی برای بازارهای عادی و حرفه ای می باشد. این فروشگاه با متراژ ۱۵۰۰متر در محیطی زیبا به همراه مرکز تعمیرات مجهز در ایران به ارائه خدمات پس از فروش با نام هالکو به مشتریان می پردازد.فروشگاه و نمایشگاه سونی هالکو در سال ۱۳۷۴با اعمال تغییرات در سیستم ارائه خدمات، تحول نوینی را در سیستم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    محصولات سونی، با بیش از نیم قرن سابقه، یکی از اولین و بزرگترین مراکز پیشرو در امر عرضه محصولات این برند جهانی برای بازارهای عادی و حرفه ای می باشد. این فروشگاه با متراژ ۱۵۰۰متر در محیطی زیبا به همراه مرکز تعمیرات مجهز در ایران به ارائه خدمات پس از فروش با نام هالکو به مشتریان می پردازد.

    فروشگاه و نمایشگاه سونی هالکو در سال ۱۳۷۴با اعمال تغییرات در سیستم ارائه خدمات، تحول نوینی را در سیستم خود ایجاد نمود. پس از آن این مجموعه در سه بخش اصلی محصولات خانگی سونی٬ محصولات حرفه ای سونی و خدمات پس از فروش فعالیت خود را آغاز نمود و در طی سالها فعالیت خود٬ به همکاری با نهادهای دولتی و غیر دولتی به عنوان مرکز معتبر فروش و ارائه خدمات صوتی و تصویری، پرداخته است؛ که از پروژه های موفق این نمایندگی٬ میتوان به تامین تجهیزات نهاد ریاست جمهوری توسط نماینده رسمی محصولات سونی اشاره داشت.
    مهمترین و اصلی ترین وجه تمایز مرکز سونی هالکو، نماینده رسمی محصولات سونی، از سایر مراکز، جدیدترین و به روزترین محصولات سونی (بیش از ۱۲۰نوع محصول) و مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش است؛ که حاصل تلاش های این مرکز، کسب عنوان نماینده برتر و اخذ تقدیرنامه از شرکت بازرگانی ایران در ۵ دوره متوالی می باشد.

    بستن
محصولات
دوربین گنبدی ثابتSNC-DH140
مانیتور GXD-L52H1
پروژکتور حرفه ای VPL-FW41
تبلت SGP312A2
سیستم صوتی خانگی MHC-V44D
سینمای خانگی