ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - شهرآرا - خیابان پاتریس لومومبا - نبش کوچه ۱۹- پلاک ۱۸۲- ساختمان پاتریس- طبقه سوم- واحد چهارم
  • درباره ما : شرکت بازرگانی – مهندسی اسپید فن آور کوشا از سال ۱۳۸۳ فعالیت رسمی خود را با کادری مجرب در زمینه سنگهای CBN/Diamond سنگهای سمباده و ابزارآلات براده برداری لوازم اندازه گیری و کنترلی و ماشین آلات خطوط تولید و لوازم یدکی مورد استفاده در صنایع مختلفهمچنین صنایع خودرو سازی ، قطعه سازی ، فولاد ، نفت و گاز از برترین و معتبرترین منابع خارجی با کیفیت برتر و قیمت رقابتی جهت پاسخگویی به نیاز ص ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگانی – مهندسی اسپید فن آور کوشا از سال ۱۳۸۳ فعالیت رسمی خود را با کادری مجرب در زمینه سنگهای CBN/Diamond سنگهای سمباده و ابزارآلات براده برداری لوازم اندازه گیری و کنترلی و ماشین آلات خطوط تولید و لوازم یدکی مورد استفاده در صنایع مختلف
    همچنین صنایع خودرو سازی ، قطعه سازی ، فولاد ، نفت و گاز از برترین و معتبرترین منابع خارجی با کیفیت برتر و قیمت رقابتی جهت پاسخگویی به نیاز صنایع بزرگ و کوچک شروع نموده است.
    بخش محصولات در این وب سایت شما را با بخشی از اقلام صنعتی قابل عرضه توسط این شرکت بیشتر آشنا خواهد کرد.
    شركت بازرگاني و مهندسي اسپیدفن آورکوشا با هدف ارائه خدمات مهندسی و بازرگاني در ايران تاسيس و در حال حاضر به عنوان نماينده فعال شركت های ذيل  میباشد :
     ۱ - شركت Wendt  
    اين شركت با سـابقه  ۸۰  ساله در زمينه مــاشين آلات سنـــگ زني تنگستن کـــارباید HSS و SUPERABRASIVEسنگ هایCBN-Diamond بابيش از ۱۱ كارخانه در آلمان ، آمريكا ، بلژيك ، هند و . . . رنج كامل محصولات ذيل را با كيفيت مطلوب  و قيمتي كاملا ً رقابتي عرضه مي نمايد:
          -  سنگهاي    diamondو CBN با باندهاي رزيني  و سراميكي  ، متال و الكتروپليت
          -  سنگ خطي هونیک و ابزار  Diamond   و  CBN جهت بلوک سیلندر،بوش سیلندروشاتون و ...
          -  سنگ ها ي  Diamond   وC.B.N  ابزار تيزكني در انواع فرمها شامل كاسه اي ، بشقابي و غيره
    - انواع  درسرها ( الماسه قيراطي) شامل يك شاخه (Single Point)  ، چند شاخه (Multi Point)   و تيغه اي  (Blade Point)   و  انواع  درسرهاي  روليRoller Dresser ) ) جهت درسر سنگ هاي با پروفيل خاص و دقيق
    - انواع ابزارهاي PCD و  C.B.N
    قابل ذکر است این شرکت در حال حاضر به شرکتهای فولاد مباركه اصفهان ، گروه مپنا ، شركت پرتو در زمينه رولر درسر و شركت توگا در زمينه سنگهاي CBN &DIAMOND  و ..... همكاري دارد.
    ۲ - شرکت كاربراندوم – يونيورسال CUMI
    بزرگترین تولید کننده ساينده هاي صنعتي اکسید آلومینیوم و سیلکون کارباید    Industrial Abrasive) ) در هندوستان و يکی از پنج شرکت بزرگ فعال دنيا دراين زمينه می باشد كه حدود ۵۰  سال پيش (۱۹۵۴ ميلادي)  با  مشارکت  شرکتها ی  CARBRUNDU امريکا وUNIVERSAL  انگلستان و گروه  سرمايه گذاريMURUGAPPA هندوستان مشغول به فعاليت بوده و توليد كننده  رنج كامل محصولات با بيش از ۲۰،۰۰۰  نوع محصولات  سايشي به شرح ذيل  مي باشد :
    -  سنگ هاي ساينده تا قطر mm    ۱۱۰۰    با باندهاي سراميكي ، رزيني ، رابر و . . .
    - سنگ هاي برشي و ساب فولاد ، آهن ، چدن  و آلومينيوم و سنگ هاي ساختماني و تزئيني-  ديسك هاي الماسه جهت برش و ساب  سنگ هاي تزئيني و ساختماني ، بتون و آسفالت ‌
    -  سنباده هاي نواري و ورقي بصورت  كاغذي و پارچه اي
    - پودر و دانه هاي ساينده سيليكون كاربايد و اكسيد آلومينيوم.
    ۳ – شرکت Pramet  چک
    این شرکت فعالیت خود را در دهه ۱۹۳۰ میلادی در زمینه تولید تنگستن کارباید در جمهوری چک شروع و از سال ۱۹۵۱ با تولید ابزارهای براده برداری تنگستن کارباید فعالیت خود را را تا کنون ادامه داده است و هم اکنون طیف وسیعی از ابزارهای برشی به شرح ذیل را تولید می کند:
    -ابزارهای تراشکاری (TURNING) وابزار شیار تراشی و برشی (PART-OFF&Grooving) وابزار پیچ بری (Threading)
    -ابزارهای فرزکاری (Milling) (کف تراش- بغل تراش-کپی تراش و...) وابزارهای سوراخکاری (Drilling)
    - ابزارهای جوشی (Brazed ) وقطعات مقاوم در برابرسایش (Wear PART) ومحصولات نیمه نهایی مانند دوزه کشش سیم و...
    ۴- گروه صنعتی GH
    این شرکت یکی از بزرگترین تولید کننده دستگاه های سختکاری و عملیات حرارتی و جوشکاری به روش القائی مناسب جهت سختکاری سطحی قطعات مختلف و جوشکاری و عملیات آنلینگ لوله های نفت و گاز می باشد.ماشین آلات این شرکت در بسیاری از شرکت های مطرح خودروسازی اروپا از قبیل شرکت های فولکس واگن و پژو و مرسدس بنز وغیره در حال کار می باشد.در ایران دستگاه های مخصوص سختکاری میل لنگ ومیل بادامک از این شرکت در چندین کارخانه قطعه ساز نصب و با کیفیت بالا در حال کارکرد می باشد.
    علاوه بر محصولات فوق الذكر اين شركت آمادگي خود را جهت تهيه و تامين ماشين آلات صنعتي نو و دست دوم و قطعات يدكي مربوط و همچنين كليه اقلام و ابزار صنعتي مورد نياز كارخانجات توليد از جمله برقو و قلاويزه ( ماشيني ، دستي ، مخصوص و غيره ) ، مته  ، ابزار فرزكاري ،  ابزارهاي هاب و دنده زني  ، ابزارهاي مخصوص ( محور تراش و غيره )،تيغه اره نواري و ديسكي ؛ ابزارهاي كنترلي ، اندازه گيري دقيق و آزمايشگاهي ( ساعت انديكاتور ، كوليس ، ميكرومتر ، گيچ و غيره ) و نگهدارنده ابزار(هلدر ) از منابع معتبر اروپائي و آسيايي  اعلام مي دارد .
    ضمنا فروشگاه اسپید تولز  وابسته به اين شركت واقع در بازار ابزار در خيابان امام خميني – نرسیده به میدان حسن اباد  – نبش كوچه شجاعی  – بازارچه ابزار پایتخت  –طبقه همکف (شماره تماس:۶۶۷۶۱۵۷۶ )در زمينه ابزارهاي تراشكاري ،سنگ سنباده و نوار سنباده و. ..فعاليت ميكند و امكان تامين اقلام فوق الذكر بصورت ريالي را دارد.

    بستن
محصولات
سنگ گرد ساب
سنگ گرد ساب
الماس قیراطی تبری
سنگ انگشتی الکتروپلیت دایموند قطر 10mm