ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – خیابان شهید مطهری – خیابان کوه نور – خیابان ششم – پلاک ۳ – طبقه ۴ – واحد ۱۳
  • درباره ما : شرکت پرتو تاسیسات کاسپین در راستای ارائه خدمات مهندسی و خرید کالا به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در سال ۱۳۸۵ تاسیس گردید. با توجه به گسترش صنایع وابسته به نفت و گاز در سالهای اخیر این شرکت هم اکنون با بهره گیری بیش از پنجاه نفر پرسنل متخصص خود یکی از بزرگترین شرکت های بازرگانی در زمینه تامین تجهیزات برق و ابزار دقیق صنایع نفت و گاز کشور می باشد.نگرش شرکت، طراحی پروژه های مختلف با تکیه بر د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پرتو تاسیسات کاسپین در راستای ارائه خدمات مهندسی و خرید کالا به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در سال ۱۳۸۵ تاسیس گردید. با توجه به گسترش صنایع وابسته به نفت و گاز در سالهای اخیر این شرکت هم اکنون با بهره گیری بیش از پنجاه نفر پرسنل متخصص خود یکی از بزرگترین شرکت های بازرگانی در زمینه تامین تجهیزات برق و ابزار دقیق صنایع نفت و گاز کشور می باشد.
    نگرش شرکت، طراحی پروژه های مختلف با تکیه بر دانش و توانایی متخصصین ورزیده و به کار گیری آخرین فن آوری های موجود به منظور طراحی بهینه جهت دسترسی به بالاترین کیفیت ممکن و به حداقل رساندن قیمت تجهیزات و هزینه های اجرایی می باشد .
    این شرکت دارای سیستم اتوماسیون اداری پیشرفته می باشدکه با آموزش مستمر نیروی انسانی این شرکت را قادر ساخته تا با بهترین کیفیت و کمترین زمان نسبت به ارائه خدمات به کارفرمایان اقدام نماید.
    این شرکت با رعایت اخلاق حرفه ای و با پایبندی به اجرای تعهدات ، همواره در جهت جلب رضایت کارفرمایان گام برداشته است.

     چارت سازمانی پرتو تاسیسات کاسپین
    چارت سازمانی شرکت شامل ۴ واحد اصلی به شرح ذیل است:
    واحد فنی و مهندسی :
    این واحد وظیفه دارد با توجه به نیازهای کارفرما بهینه ترین طرح و پیشنهاد فنی را ارائه نموده و راهکارهایی در جهت انتخاب بهتر تجهیزات ، از لحاظ نوع ، سایز و نحوه عملکرد و دیگر موارد ارائه نماید.
    واحد فروش :
    مسئولیت این واحد دریافت تقاضای کارفرما ، ارائه پیشنهاد فنی و مالی ، صدور سفارشات ، عقد قرارداد و یا دریافت سفارش و پیگیری تحویل کالا می باشد .
    واحد بازرگانی :
    تنوع محصولاتی که توسط این شرکت ارائه میگردد به نحوی است که نیاز به ارتباط گسترده با سازندگان متفاوت دارد.از این رئ این واحد توانسته با بکارگیری نیروهای متخصص ارتباط بسیار خوب و گسترده با سازندگان داخلی و خارجی بر قرار نموده و طیف گسترده ای از محصولات و تجهیزات جهت پروژه های مختلف را تامین نماید .
    واحد مالی و اداری :

    برنامه ریزی ،هدایت و هماهنگی و کنترل فعالیتهای مالی و اداری شـرکت در چهارچوب مقررات ، قوانین ، آئین نامه ها و دستورالعملهای مصوب و ایجاد هماهنگی برای انجام وظایف توسط کارکنان به منظور تحصیل اهداف پروژه ای و سازمانی به وسیله این واحد انجام میگردد.

    بستن
محصولات
مرکز جمع آوری و مرکز تفکیک هوش
نیروگاه شهید رجایی
نمک زدایی گچساران (پروژه هفتکل)
تجهیزات Bulk Material ابزار دقیق
دماسنج فیبر نوری
دماسنج های تابشی و اینفرارد
دماسنج های مقاومتی
تجهیزات اندازه گیری فشار
تجهیزات اندازه گیری سطح
تجهیزات اندازه گیری خوردگی
تجهیزات الکتریکال
فلومترهای مغناطیسی
فلومترهای آلتراسونیک
فلومترهای توربینی
شیرهای اطمینان (Safety & Relief Valve)
شیرآلات کنترلی (Control Valve)
ثبت کننده ها (Recorder & Data Logger)
آنالایزر
شیرهای On/Off
پمپ