ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-فلکه اول تهران پارس-خیابان ۱۴۲ غربی-شماره ۹۵-واحد ۱۱
  • درباره ما : شركت SKF از سال ۱۹۰۷ میلادی پیشرو در تأمین تكنولوژی های جهانی می باشد. قدرت اصلی این شركت توانایی اش در ارتقا پیوسته تكنولوژی های جدید و استفاده از آن ها برای ایجاد محصولاتی است كه مزایایی رقابتی را به مشتریان عرضه می كند. SKF با تركیب تجربیات موجود در بیش از ۴۰ صنعت و دانش خودش در پلتفرم های بیرینگ ها و ملحقاتش، آب بند ها، مكاترونیك، خدمات و سیستم های روانكاری به این مهم دست یافته است. ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت SKF از سال ۱۹۰۷ میلادی پیشرو در تأمین تكنولوژی های جهانی می باشد. قدرت اصلی این شركت توانایی اش در ارتقا پیوسته تكنولوژی های جدید و استفاده از آن ها برای ایجاد محصولاتی است كه مزایایی رقابتی را به مشتریان عرضه می كند. SKF با تركیب تجربیات موجود در بیش از ۴۰ صنعت و دانش خودش در پلتفرم های بیرینگ ها و ملحقاتش، آب بند ها، مكاترونیك، خدمات و سیستم های روانكاری به این مهم دست یافته است. موفقیت این شركت بر پایه دانش، كاركنان و تعهدشان به اصول شركت می باشد.

     شركت مهندسی پروشات بعنوان نماینده رسمی فروش محصولات SKF در ایران به منظور ارتقای سطح دسترسی به محصولات نوین تخصصی و به روز جهان و با بهره گیری از كارشناسان مجرب، آماده ارایه محصولات و خدمات در زمینه های مختلف به صنایع كشور می باشد.

    بستن
محصولات
كاسه نمد
پولی كش ها
هیتر ها
پمپ های هیدرولیك
ترمومتر ها
دوربین های ترموگرافی
بیرینگ، یاتاقان و ملحقات
پولی كش ها
هیتر ها
پمپ های هیدرولیك
دستگاه های الاینمنت لیزری
دوربین های ترموگرافی
استروبوسكوپ
صداسنج
صداسنج
ارتعاش سنج قلمی
ارتعاش سنج پیشرفته
انواع گریس ها
روانكار های اتوماتیك
پمپ های دستی روانكاری
ابزار های مربوطه
تسمه
زنجیر
كوپلینگ
بوش
چرخ زنجیر
پولی
ابزار های مربوطه
ابزار های مربوطه
آنالیز ارتعاشات وایرلس