ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-آفریقای شمالی-بالاتر از بلوار اسفندیار-عاطفی غربی-پلاک ۶۴-ساختمان برگ
  • درباره ما : رشد و شکوفایی صنایع در کشورهای در حال توسعه مرهون همبستگی عوامل تأثیرگذار بیشماری است و بی شک در عصر حاضر پیچیدگی و درهم آمیختگی فناوری های نوین، نیاز به استفاده از تخصص،‌دانش و تجربه مهندسی را بیش از پیش نمایان ساخته است. نقش شرکت های فنی و مهندسی در انتقال خدمات مؤثر و سازنده به بدنه فعال صنایع گوناگون روز به روز پررنگ تر می شود و در این میان آنهایی موفق خواهند بود که پاسخگویی به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    رشد و شکوفایی صنایع در کشورهای در حال توسعه مرهون همبستگی عوامل تأثیرگذار بیشماری است و بی شک در عصر حاضر پیچیدگی و درهم آمیختگی فناوری های نوین، نیاز به استفاده از تخصص،‌دانش و تجربه مهندسی را بیش از پیش نمایان ساخته است. نقش شرکت های فنی و مهندسی در انتقال خدمات مؤثر و سازنده به بدنه فعال صنایع گوناگون روز به روز پررنگ تر می شود و در این میان آنهایی موفق خواهند بود که پاسخگویی به خواسته های ذی نفعان سازمانی خود را در اولویت قرار داده اند.
    «برگ» سالهاست با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و بکارگیری دانش روزآمد در طراحی و ارایه راهکارهای نوآورانه اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق پیشگام بوده است.
    نیازسنجی، تأمین، نصب و راه اندازی تجهیزات اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق و حضور در پروژه های بهینه سازی سامانه های الکترونیکی موجود در صنعت جهت افزایش بهره وری و ایجاد ارزش افزوده، گسترش روابط حرفه ای با مشتریان و توجه به ارزش های مطلوب آنها به عنوان اهداف اصلی «برگ» شمرده می شود.
    ۲۵ سال حضور مستمر در عرصه های مختلف مشاوره، تأمین، اجرا و نگهداری از سامانه های مهندسی صنایعی همچون نفت، گاز، پتروشیمی، سیمان، خودروسازی، مواد غذایی، داروسازی و انرژی، «برگ» راه همراهی مطمئن و توانمند و شریکی قابل اتکا برای مهندسان، سرمایه گذاران و فعالان صنعتی معرفی کرده است. نیروی انسانی کارآمد، مستعد و بالغ، شایستگی های خود را در محیطی پویا و غنی به کار می بندد و با شرکت در برنامه های هدفمند آموزش حین خدمت، بستری صمیمی، بالنده و سرشار از دستاوردهای مادی و معنوی را می سازد. «برگ» همچنین ضمن کسب موفقیت در اخذ گواهینامه های کیفیت و توجه به مسائل زیست محیطی و تمرکز بر راهکارهای بهبود مستمر فضای درونی و پیرامونی کسب و کار، همواره پشتیبان انگیزه های سازنده همکاران، تشویق کننده روابط سالم با رقبا و پایبند به ارزش های والای اجتماعی بوده است. تأمین تجهیزات مهندسی مورد نیاز صنایع مختلف با رعایت بالاترین استانداردهای کیفی در تمامی برهه های حساس و دشوار سالهای گذشته همواره مدنظر «برگ» بوده است و این امر سبب شده است تا رضایت مشتریان در استفاده از محصولات و خدمات جلب شود. تأمین کنندگان خارجی و داخلی نیز در کلیه تعاملات خود، «برگ» را شریکی امین و حرفه ای می دانند و این اطمینان روز به روز بر قدرت تصمیم گیری های تجاری و بازرگانی می افزاید.

    بستن
محصولات
سنسور فتوالکتریک بازتابی
کنترلر سنسور آنالوگ
سنسور فیبر نوری
Transmissive Fiber Unit
شرکت برگ