ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۹۵ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/nnc1
  • آدرس : قم - میدان امام خمینی - به سمت میدان زین الدین- نبش کوچه ۱۱ - شماره ۱۹۴
  • درباره ما : شرکت نیرونوین در سال ۱۳۷۹ تاسیس گردیده است و وارد کننده و توزیع کننده محصولات شرکت های  Omron , Yaskawa  و ESA می باشد و پروژه های اتوماسیون و مانیتورینگ صنعتی و همچنین رباتیک را با نهایت قدرت و دانش روز افزون به سرانجام می رساند .اين شرکت با کمک کارشناسان مجرب و متخصصين داخلی و نيز با استفاده از تکنولوژی شرکت های معتبر بين المللی و تجربيات بدست آمده از پروژه های اجرا شده توسط ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت نیرونوین در سال ۱۳۷۹ تاسیس گردیده است و وارد کننده و توزیع کننده محصولات شرکت های  Omron , Yaskawa  و ESA می باشد و پروژه های اتوماسیون و مانیتورینگ صنعتی و همچنین رباتیک را با نهایت قدرت و دانش روز افزون به سرانجام می رساند .
    اين شرکت با کمک کارشناسان مجرب و متخصصين داخلی و نيز با استفاده از تکنولوژی شرکت های معتبر بين المللی و تجربيات بدست آمده از پروژه های اجرا شده توسط کارشناسان واحد پروژه ، توانست در مدت کوتاهی با ارائه مناسبترين راهکارها در بهبود صنعت کشور ، به جايگاه ويژه ای در ميان فعالان اتوماسيون صنعتی دست يابد.
    اکنون شرکت نيرو نوين با برخورداری از متخصصان و کارشناسان مجرب در عرصه های مختلف فروش ، آموزش ، پروژه و تعمیرات تخصصی می تواند پاسخگوی مناسبی برای نيازهای صنعتی کشور باشد.
    امیداست با عنايت پروردگار و همکاری و همياری شما سروران گرامی ، بيش از پيش در خدمتگذاری به صنعت کشور گام برداريم.

    بستن
محصولات
ربات MPP3H
کنترلر ربات DX200
ربات MH50
پک طلایی آموزش اینورترهای یاسکاوا