ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان اشرفی اصفهانی-نرسیده به فلکه دوم صادقیه-سازمان آب غربی-گلستان ۲-پلاک۴
  • درباره ما : گسترش روزافزون سهم فعالیت های مهندسی پروژه های گوناگون کشوردر زمینه تحقیقات، طراحی، ساخت و راه اندازی جدا از علل و انگیزه های آن، حرکت مفید و سازنده ای درراستای بالندگی و خودکفایی صنعت ایران درکلیه عرصه های آن می باشد.شرکت مبتکرین صنعت فردا (مسئولیت محدود) در راستای تحقق آرمان های ملی در پیشبرد اهداف اقتصادی، از سوی شماری از متخصصان با تجربه و متخصصان با تجربه و متعهد در خرداد ماه سال ۱۳ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گسترش روزافزون سهم فعالیت های مهندسی پروژه های گوناگون کشوردر زمینه تحقیقات، طراحی، ساخت و راه اندازی جدا از علل و انگیزه های آن، حرکت مفید و سازنده ای درراستای بالندگی و خودکفایی صنعت ایران درکلیه عرصه های آن می باشد.

    شرکت مبتکرین صنعت فردا (مسئولیت محدود) در راستای تحقق آرمان های ملی در پیشبرد اهداف اقتصادی، از سوی شماری از متخصصان با تجربه و متخصصان با تجربه و متعهد در خرداد ماه سال ۱۳۸۴ در جهت نهادن گامی جدید در  راستای مکانیزاسیون صنعتی، تأسیس  و از بدو شروع تاکنوت با ایمان و آگاهی کامل نسبت به توان چندین پروژه بزرگ برداشته و همچنین مفتخریم با فعالیت در زمینه های گوناگون صنعتی و تلاش برای مشارکت با شرکت های نامدار بین المللی به منظور انتقال فن آوری به داخل کشور، ذخیره پرباری از دانش فنی و تجربه را برای ارائه به صنایع کشور فراهم آوریم.  

     این شرکت با هدف طراحی، مهندسی ساخت، تهیه و تأمین تجهیزات، اجرا، نصب، تست و راه اندازی، تعمیر و نگهداری، ترمیم و بازسازی در پروژه ها و تجهیزات مورد نیاز در صنایع، توسط نیروهای با تجربه در زمینه های یاد شده برنامه ریزی نموده است. این شرکت از ابتدا به جنبه های کیفی خدمات خود، توجه  ویژه ایی نموده و جدیدترین ابزارهای مهندسی و نرم افزارهای طراحی را در جهت انتخاب بهینه اقلام پروژه ها و محاسبات مهندسی، به کار گرفته است تا از رضایت کامل مشتری اطمینان حاصل نماید. علاوه بر اجرای پروژه های گوناگون در بخش صنایع، این شرکت به تکمیل و آموزش کادر فنی خود با توجه به تخصص های مورد نیاز پرداخته است. هم اکنون با بهره گیری از متخصصین و   مهندسین ایرانی و ارتباط بسیار نزدیک با مراکز علمی و تحقیقاتی و اساتید دانشگاه ه های معتبر کشور از پشتوانه علمی و فنی بسیار مفیدی برخوردار می باشد.

     
    عمده فعالیت شرکت :

    - ارائه کلیه خدمات مهندسی و انتقال فن اوری در ارتباط با تأمین و تدارک تجهیزات و ماشین آلات و قطعات یدکی در صنایع مختلف.

    -مدیریت و اجرای پروژه های مطالعات و توسعه و ارائه کلیه خدمات مهندسی در ارتباط با بازرسی فنی و کنترل کیفی و تطابق محصولات با استانداردهای بین المللی و قابل قبول در صنایع

    - شناسایی و تحلیل سیستم های کنترل و خطوط تولید کارخانجات و انجام مطالعات امکان سنجی و ارائه راه کارهای مناسب جهت رفع مشکلات و بهینه سازی آنها.

    - مهندسی مشاور جهت خرید و تأمین تجهیزات خطوط تولید و ماشین آلات صنعتی

    - تعمیر و نگهداری سیستم های کنترل شونده در صنایع مختلف

    - طراحی آزمون های صنعتی استاندارد و ساخت و تهیه تجهیزات آزمایشگاه های صنعتی مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی.

    - طراحی، ساخت و نصب انواع تابلوهای صنعتی و توزیع برق مجهز به کنترل های الکترونیکی

    - طراحی و اجرای سامانه مانیتورینگ و کنترل از راه دور تجهیزات و تابلوهای کارخانه جات

    - بهره برداری و نگهداشت از ایستگاه های CNG   : با برندهای مختلف از جمله DELTA، SAFE، DRESSER، LMF، GREEN FIELD، KWANG SHIN، FORNOVOGAS.    

    -طراحی ، مطالعات مهندسی و مهندس مشاور جهت خرید و تامین تجهیزات در حوزه انواع نیروگاههای خورشیدی خانگی و مقیاس بزرگ

    بستن