ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-اسلامشهر-شاتره- خیابان نپتون کارخانه سینجر
  • درباره ما : شرکت تولیدی و صنعتی سینجر در سال ۱۳۷۰ تاسیس شد.این شرکت از سال ۱۳۷۹ تا کنون بالغ بر ده ها مدل اجاق گاز با مدلها و قابلیت های گوناگون در دو مدل ۴ و ۵ شعله تهیه و تولید نموده است.همچنین این شرکت در تولید محصولات برودتی به پیشرفت های چشمگیری دست یافته به گونه ای که در حال حاضر به عنوان اولین تولید کننده یخچال و فریزر با استفاده از گاز R۶۰۰ شناخته شده است.این شرکت در زمینه تولید یخچال موفق ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی و صنعتی سینجر در سال ۱۳۷۰ تاسیس شد.این شرکت از سال ۱۳۷۹ تا کنون بالغ بر ده ها مدل اجاق گاز با مدلها و قابلیت های گوناگون در دو مدل ۴ و ۵ شعله تهیه و تولید نموده است.
    همچنین این شرکت در تولید محصولات برودتی به پیشرفت های چشمگیری دست یافته به گونه ای که در حال حاضر به عنوان اولین تولید کننده یخچال و فریزر با استفاده از گاز R۶۰۰ شناخته شده است.این شرکت در زمینه تولید یخچال موفق به تولید محصولات برودتی با گرید انرزی A و A+ شده است که این امر به نوبه خود در کالاهای تولیدی برودتی منحصر به فرد است.در حال حاضر این شرکت با تکمیل سبد محصولات تولیدی خود اقدام به تولید لوازم متنوع خانگی شامل انواع اجاق گازهای فر دار،انواع یخچال فریزرهای ساید بای ساید،دوقلو،کمبی،اجاق گازهای رومیزی،فر توکار،هود و ….. نموده است.

    بستن
محصولات
اجاق 5 شعله طرح فر مدل 2097
اجاق گاز 5 شعله مدل STAR-WTDF
ماشین ظرفشویی CDP-6850K
یخچال و فریزر ساید بای ساید HC-666WE
ماشین لباسشویی EVO 1483 D/K
جارو برقی KCA2501 135